Gå til innhold

da tar jeg også en pause fra 1.trim..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir rett og slett gal av og være her blandt alle bekymringene!!!!

Og jeg merker hvor påvirket jeg blir av innleggene til og tro både det ene og det andre.

Men jeg er sterkt tilbake på 2 trim, håper jeg får se så mange som mulig av dere da jeg "flytter" om 2 uker=)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg! Ikke bare at de bekymrer seg over alt mulig men spør om det samme hele tiden!

Hvis jeg var så bekymret som mange er her så ville jeg ringt lege og ikke spørre på et gravid forum der ingen er kvalifisert til å svare på noe!

Vi sees i 2 trimester og håper alt er litt bedre da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsa nesten sluttet a titte innom dette trimesteret, da det gar veldig mye i den samme "bekymringstralten" hele tiden... Sa klart, det er jo nye mennesker her hele tiden ogsa, men det finnes ogsa et eget forum man kan "snakke" om ufrivillige aborter osv... Har selv hatt noen ikke sa morsomme opplevelser i for noen uker siden, med blodninger osv., men orker ikke a holde fokus pa skrekken. Ma se det positive i det a vaere gravid og faktisk glede meg over det som skjer i kroppen:o) Jeg bruker a si, at det er liten vits i a bekymre seg pa forhand - det som skjer det skjer - det er en mening med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra 3 trimester.

Jeg hadde også en liten pause fra 1 trimester. I ettertid har jeg skjønnt at det er maaange som plages med å bli gravid, og har endel SA/MA. Disse jentene er mye inne på 1 trimesteret og får støtte fra andre, det er jo bra.

Men for de som er førstegangs gravide så kan dette være litt overveldende. Selv for meg som er gravid for andre gang, ble det litt for mye.

2 trimesteret er et mer stabilt sted.

Lykke til alle sammen, synes selv tiden har gått fort nå når jeg tenker etter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...