Gå til innhold

5 uker gravid og ingen symptomer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...bortsett fra uteblitt menstruasjon og positiv graviditetstest. Hadde smerter i "underlivet" i uke 3 og 4, men nå kjenner jeg ingenting. Er ikke trett, kvalm, ingen ømme bryster... Litt redd for at ikke alt er som det skal vaere. Noen ideer? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Sitter her med samme følelsen! Prøver å roe meg selv ned så godt jeg kan. Alt er sikkert bra med den lille spiren og det hele er nok bare fantasien min som løper løpsk + hormoner som spiller meg et lite puss. Vi får slappe av så godt vi kan.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er nok bare å ta det helt med ro. Ingen ekspert er jeg, men har lest en god del siden jeg fikk vite at jeg var gravid, har nå visst det i 3 dager...Jeg er 4 uker på vei, og det eneste jeg merker er vel at jeg er mer sliten enn før, andpusten bl.annet...og føler at jeg har fått "magebeltet"...Ellers så har jeg heller ikke noe av de "vanlige" symtomene...På ulike nettsteder kan du lese om graviditeten uke for uke...og da stemmer det ganske så bra. Håper du får svar på det du lurer på. :) Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! de kommer nok, hvis du ikke bare er en heldiggris da:)

alle mine symptomer kom i uke 6... kvalme, ømme bryster (kan faktisk ikke sove på magen), masse kviser.. you name it!! er nå i uke 9. kvalmen har vært litt til å fra heldigvis, for når jeg først er kvalm kaster jeg opp noe værre, så har hatt en pause, men nå er det tilbake igjen:) et godt tegn, og det kommer jo noe veldig godt ut av det, men krysser fingrene for dere at dere ikke blir dårlige:)unner ingen å være så dårlig:)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi er visst fler ja. Er i uke 8 jeg da, blødde onsdag og torsdag uten at noe kom ut... Føler meg ikke gravid lengre jeg heller. vet rett å slett ikke om det kan være en Ma(som jeg mistenker) eller at det bare er innbilning fra min side som gjør at symptomene ikke er så sterke lenger. Må vente heeeelt til fredag jeg. er lei av å ikke vite noe. Men på deg som er så tidlig enda behøver ikke symptomene komme enda altså. Ta det med ro du:) går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann..

jeg merket ingentin før jeg va i uke 6 lr 7 da begynnte jeg og kaste opp.. så du er heldig jo lemngre det varer .. Jeg er enno kvalm og jeg er i uke 18 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for all del, hvis du slipper unna så er du kjempe heldig:)

Kan nesten ikke ha bh på pga puppene er såå ømme...

 

Klem og lykke til fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var slik i begge mine første svangerskap. Tok ørten tester for å være sikker på at jeg fortsatt var gravid. Følte meg helt tullete.

Nå er jeg gravid igjen, og utenom murringer og trøtthet i uke 3, altså uken før testen, har jeg nå ingen symptomer.

Tro meg, de kommer!

Ikke noe å hige etter. Jeg har vært supertrøtt og uggen (ikke direkte kvalm) fra ca. uke. 7-13 i begge de første svangerskapene. Nå nyter jeg at jeg slipper det i noen uker til. Er 4 + 5.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...