Gå til innhold

Hvorfor vet dere ikke hvem faren er?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 1 måned senere...

[ for de fleste jenter er det helt sykt at noen IKKE vet hvem faren er.

Anonym]

Og for andre så er det vanskelig å tro at jorden er faktisk rund.

Utrolig men sant.

Nå vet vi jo at jorden er rund, men så har du de som bare rett og slett ikke kan tro det.

Grunnen til dette kan være så mangt, blant annet fordi dt ikke kan begripe det, noe som igjen hemmer muligheten for de å forstå.

en dose fantasi er noe som da trengs.

Så når slike enkelte ting, som som her, at man ikke vet hvem som er faren, er så vanskelig å begripe for enkelte folk, selv om det skjer.

Så burde vedkommende bare innse sanneheten og bevege seg videre, isteden for å blottlege hele sin naive tankegang

With Regards;

Lanrete

• 2 uker senere...

Selv om det er "helt sykt" for deg trenger du ikke påberope deg at det også er det for "de fleste jenter".

Det kan du faktisk ikke vite noe om :-)

Men slikt er vel noe man sier for å prøve å markere at "alle mener som meg".

Jeg tror de fleste jenter er mer tolerante enn som så.

dersom det var meningen å bruke kondom hver jævla gang en har sex uansett sted og situasjon ville det vert sydd en fast på pikken til gutten! det kan ikke vere mye lidenskap i dere fordomsfulle hekser.

slutt å ver så fordomsfull, dere er IKKE bedre enn oss! og feige, som ikke tør å bruke nicket! det er egentlig litt vanskelig å ta dere på alvor da...

• 2 uker senere...

Annonse

Er det mulig!!!!! Helt utrolig at det finnes så mange trangsynte mennesker på ett og samme forum. Jeg er ikke i den situasjonen at jeg er så uheldig å ikke vite hvem som er far til mitt barn, men det hindrer meg ikke i å forstå at MANGE kan komme opp i den situasjonen. Jeg har faktisk - mer enn en gang - vært i en slik situasjon at jeg har hatt sex med to fyrer ganske tett i tidsrom, hadde jeg vært så uheldig å blitt gravid da, ja så hadde jeg vært i den situasjonen at jeg ikke visste hvem som var faren.

Nå har jeg lest så mye her inne at jeg skjønner at jeg nå vil bli stemplet som flyfille og det som værre er for at jeg innrømmer at jeg har vært i denne potensielle situasjonen flere ganger, men det driter jeg i, for jeg VET at det er flere enn de som tør å innrømme det som har vært i samme situasjon en gang i livet. Jeg synes de, som i denne vanskelige situasjonen, faktisk velger å få sine barn er bare helt utrolig modig!! De vet jo hvor mye fordommer og baksnakking de kommer til å møte, men likevel så velger de den "vanskelige" veien i stedet for noe så "enkelt" som abort. Er det noe de trenger så er det støtte og forståelse og ikke hån og fordømmelse av perfekte forståsegpåere!!!

Stå på jenter!!!!!

Jg kan ikke fatte at dere faktisk fordømmer disse menneskene som er så uheldig at de er i den situasjonen!

Hva tenker dere med? Dere har ikke lov til å dømme de, eller kritisere de!

De er gravid, akurat som dere...og hva så om de ikke vet hvem han er? Det kan de finne ut....

Dessuten må det være tungt nok å være gravid "alene" uten at dere skal begynne å plage de!

Da er det bedre at dere støtter de og seier at de faktisk er utrolig sterke mennesker som klarer dette.....og at det står respekt av det de gjør og kommer til å gjøre.....

Så jenter.....ta dere sammen....Og jeg er ganske sikker på at dere har hatt "one night stand" uten kondom en eller annen gang....og vist ikke, vel da kommer dere sikkert..

Uansett har dere GARANTERT gjort ting uten å tenke, bare handle....det er faktisk det som er å leve...

Ikke tenke bare handle=)

Det er grusomt gøyt ;)

Uansett: Stå på jenter! Jeg er i allefall stolt av dere, uansett hvor lite det må bety for dere hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...