MuttaღMartiniusღ Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Nå de siste dagene så ahr jeg hatt ekstra mye luft i magen.... Har termin om 40 min.... Er det derfor??? Nærmer det seg?? Jeg må ha HÅP::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Jeg dør her...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Kan være derfor,har hverfall hørt om flere som har blitt gasskraftverk når det nærmer seg fødsel:) Lykke til da,håper du får møte babyen din veldig snart:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ei på jobben sa at hun hadde luftsmerter, så viste det seg etterhvert at det var jo børjan på rier.... Så kanskje kanskje Lykke til!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Godt spm, det er flere som klager over det rett før fødsel, er visst vanlig med litt fordøyelses besvær. Jeg har bare magesmerter føles som luftsmerter men er ikke det. Bare to dager til termin nå for min del og jeg gleder meg til fødselen. Har bursdag om 6 dager og det eneste jeg ønsker meg er RIER og helst på forskudd. Kryseer fingrene for deg, gjør et forsøk på å sende fødestøv håper det når frem til deg.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Tusen takk jenter.... Huff, det skal ikke være så lett nei. Dere er snille dere.Lykke til til dere også!!!
TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Ja, jeg er gassa som bare pokkern! 19 dager til termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå