Gå til innhold

Så var det min tur til å blø....


KlaraK

Anbefalte innlegg

Når jeg var på toalettet igår kom det noe blod på papiret etterpå. Det var ikke mye, bare bittebitte litt, og etterpå var det bare lyserosa utflod. Har også hatt litt lyserosa utflod idag, men håper håper håper at det ikke er noe galt med den lille. Skal uansett høre med legen i morgen, men krysser fingrene for at det er heeeelt normalt... Og ut fra innleggene her har jeg jo sett at det er ganske mange som blør uten at det er noe farlig... Så vi velger å tenke positive tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei da.. det er normalt at tidlig gravide blør litt..kanskje spesielt til mensen sin egentlige tid.. men også utenom der...men hør me legen din bare sånn for sikkerhets skyld du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ikke komme over til 2 trim da? :)

 

håper det g¨år bra med den lille i magen...prøv å slappe av mest mulig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å jo, jeg skrev feil. jeg er 11+1 :) så har vel en uke igjen her? :) Jeg har ringt til fastlegen min, men hun var på vinterferie, så fikk snakket med en jordmor på helsestasjonen. Hun mente det hørtes helt ufarlig ut, men at jeg måtte kontakte legevakten dersom det ble en del mer. Men nå har jeg fått et nytt "problem"... Helt gul utflod? Ser nesten ut som urin, men er det ikke.... Hadde det på papiret etter toalett besøk nå nettopp... Noen som har opplevd dette? Åh, orker ikke dette her altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...