alltidhåp Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Å som jeg har savnet deg her inne. Håper alt står bra til med deg og dine? Vet ikke om du husker meg men du har spådd meg tidligere. Hadde blitt veldig glad om du kunne se litt på meg igjen. Vi har prøvd å få barn siden sommeren 06. Du har spådd at det er veldig nærme. Nå er det noen måneder siden du spådde meg sist tror jeg. Så jeg er veldig spent på hva du ser. Fikk mens 29. januar. Hadde EL ca 12 februar. Ser du en liten spire??? Jeg:220477 Han.131175 Tusen takk vennen. Klemmer
nattinatt Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hei vennen Og tusen takk for så gode ord.Ja,det går fint,men me er så travelt opptatt med husbygging,og skule.No har ungene vore sjuke og.Jo,eg husker deg godt. Veit du,til bursdagen din trur eg du er blitt gravid eg!!Sånn føler eg det no.Men no får eg hoppe til køys,sove litt før ein ny dag.Så snakkes me.Go klem til deg
alltidhåp Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk vennen. Tenk for en flott 30 års gave om det virkelig skjer. Jeg får bare vente på mens som kommer ca man 26 februar. Hadde vært superknall om den ikke kom: Masse lykke til med skole og husbygging. Vi snakkes. Du hører fra meg:) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå