mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Kjenner skikkelige "tak" / spenn i blæren. Er det hodet som fester seg, armene? eller er det mulighet for at hun har snudd seg og gir meg spark? men kjennes liksom ikke ut som spark heller i grunn... Noen som vet? Er jo ikke videre behagelig Sannelig kraft i de små Er i uke 35
snartmammapåny Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Er og i uke 35, og her misshandles og blæren kraftig. Knøttet ligger med hodet ned, gjorde det iallefall på sist kontroll. Så enten stanger han eller så slår han kraftig. Ikke behaglig iallefall..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Hehe så nesten ut som jeg mente at armene festet seg.... jada kan jo hende det er en liten head- banging på gang der! Eller tror blæra er en bokse pute... Når er termin datoen din? min er 27.03
snartmammapåny Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 har termin 2 april. Er jo utrolig til noen krefter den lille setter i gang innimellom. Han er jammen sterk til å være så liten;) Føler meg jo mørbanket på innsiden innimellom. Men bør vel bare være glad jeg har en aktiv krabat, er vel et godt tegn det.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Jada, syntes det var litt lite action der i dag morges, og ble raskt litt små bekymret ja, så disse stangningene, eller hva det nå er skal man vel bare glede seg over!!! Helt enig med deg der.Hun har kompensert GODT for den aktiviteten hun IKKE bedrev i dag morges for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå