så var vi 4 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har begynt å gi mme i tillegg for jeg har ikke nok mm. Fullpumper, men har det så grusomt travelt at jeg aldri får tid lenger... I dag har jeg gått 10 timer uten å pumpe og de var ikke litt spreng engang.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Pumper du for så og gi på flaske? Da har jeg dessverre ingen oppmuntring til deg... Ville ha sluttet med det og bare gitt mme..... Har holdt på sånn jeg også.
så var vi 4 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Ja, har ikke vært noe problem for oss men nå er jeg blitt alene med Martin og merker det tærer på...
lionette Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg fødte for tidlig (2 mnd) og startet å pumpe meg med en gang etter fødselen. Hadde grei mengde en liten stund, men så ble det bare mindre og mindre. Prøvde akupunktur, nesespray og ammete for å øke produksjonen mens lillegutt lå innlagt, men til ingen nytte. Nå har jeg innsett at det å pumpe seg hver 3 time, også om natta i tillegg til å fore lillegutt flere ganger om natta, rett og slett blir for mye. Så nå får han kun mme og er fornøyd med det. Jeg også Så ikke tenk på at du ikke har nok melk, viktigste er at barnet ditt vokser og legger godt på seg. Du blir ingen dårligere mor ved å gi mme Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå