Gå til innhold

hva er egentlig lutalfase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

la inn et innlegg her og en koselig jente sa at jeg hadde evt en lutalfase på 24 dager.. innlegget heter: se hit alle sammen. eller no slikt :D

men hva vil det si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk :D det skal jeg gjøre.. !

hmm kanskje du kunne lest innlegget mitt..? så kanskje jeg får svar fra flere sider :D

Skrevet

Hei du, det var meg som svarte deg :)

Det er sunt med lange lutealfaser, at egget får god tid til å feste seg, men 24 dager er lenge og jeg tror du trygt kan ta en test nå :) den lille blødningen du hadde kan være veldig normal hvis du er gravid, trenger ikke å være noe farlig, men man bør alltid informere legen sin om blødninger hvis man er gravid. Men du har tydeligvis ikke hatt noe vondt, og bare "spottet" - så det er sikkert ok :)

Når tok du graviditetstest sist?

Skrevet

hei du :D hmm d er over 2 mnd siden.. ga lissom opp å teste meg.. nei har bare hatt stikkinger.. nesten som sterke mens smerter.. idag var jg kvalm og svimmel.. litt iallfall.. hmm

Skrevet

anbefaler sterkt en test! :)

Tok du el test slik at du vet at el var 27 januar?

Skrevet

jeg har kommet til et punkt hvor jeg sier : jaja får vente og se om d kommer mer blod eller ikke.. hmm..

klarer ikke tenke mye positivt for tiden.. samb tror jeg er det, og uten at mamma vet no sa hu senest i stad, du har blitt så grinete osv..hihi.. måtte le litt da... dere sier jo veldi mye som kan virke positiv her da!

Skrevet

ja jeg tok en El test og den sa 27. Da var jeg så oppgitt at jeg lå m pute under rompa i over 4 timer.. hehehehe..

Skrevet

Jeg tror at hvis du hadde spurt gynekologen din, så hadde hun nok testet deg. :)

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for at du svarte osv.. kan gjerne legge meg til på [email protected] så kan jeg fortelle åssen det går:D hihi.. kan bli litt ensomt av og til..

hmm.. Jeg får vente et par dager og se da vel S:

Skrevet

Å du må jo bare teste, dette er jo såpennende. Vi har jo ikke fått noen positive tester i uka 8 ennå, kanskje du blir den første.

For meg gikk spenningen over alt for fort, så jeg sitter bare å følger med på dere andre...er jo spennende det også :o)

Skrevet

hei du!! hehe hadde vært kos det! greit da, får kjøpe en test imorgen daaaaah.. hihi.. men med min uflaks, så får jeg mer blødninger, som jeg da tror er mensen akkurat når jeg ska teste..hehe.. negativ..? nei aldri jeg :D:D

Skrevet

Lykke til i morgen da - du får holde deg til du har pinnen i hånden, morgen urin er vel best? Har en god følelse for deg her, siden så mange av oss allerede har startet uken litt dårlig.

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Jeg tok en CB test i dag og fikk en veldig svaaak loddrett strek over en mer tydelig loddrett strek (kryss) .... min mann så også streken(krysset), men det var veldig svakt og jeg tar en CB digital i morgen tidlig :)

- men i kveld har jeg følt masse mensenboblinger i en oppblåst mage, og tror vel egentlig at mensen nok er på vei ja. TR fredag visst (trodde søndag, men jeg har lutealfase på 12-14)

Brystvortene er veldig ømme, men det var de forrige ppp også, ellers ingen symptomer!

Skrevet

Som alle nå har hørt...en strek er en strek :o) Får håpe det for din del også.

Kan jo nevne at sist jeg var gravid, var de første og veldig klare tegnene en ubehagelig og veldig oppblåst mage som varte i noen uker.

Skrevet

oi kanskje du er gravid da!!! en strek er en strek!! hehe... den mensen boblinga osv har jeg ikke merket enda.. bare de "mens"smertene og skikkelig stikkinger..må bøye meg nesten når de kommer..hehe.. håper virkelig at dette kan stemme.. vil nok vente et par dager på å teste meg.. for å heller gire meg opp et par dager,og evt bli skuffa.. hmm..

Skrevet

så bra at du har en god følelse for meg.. kryss fingrene! skal skrive imorgen også.. fortelle om d er noe nytt!!!

Skrevet

Jeg tester igjen i morgen, så kanskje kommer jeg på IKM uke 8 lista :)? Var en av de uhelige fra uke 4 som fikk tanta på besøk,men det var en knallbra uke for veldig mange.

Skrevet

lykke til imorgen.. kommer innom igjen imorgen. Ellers er det gjerne å snakke på msn. må kjøre nå :D

hvem vet, kanskje vi begge går rundt m spore i magen.. HÅper masse for deg..

Skrevet

Da ble det full klaff her da jenter :) Ble inspirert av testespørsmålene her nå og tok en selv og jaggu meg var den ikke positiv! Sender dere masse babystøv!!! da er det å krysse fingre for at den sitter fremover nå :)

Skrevet

Gratulerer da det var morro :o) Jeg får vente til søndag i uke 11, så håper jeg at jeg kommer etter!

Skrevet

hei igjen jenter.. Nei har ikke testet.. hmm fordi til morgen idag, var det (sorry) men et par "dråper"m noe brunt der... hva kan dette være da..? nå mista jg bare enda mer håpet på det følte jeg... hmmm

Skrevet

dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...