Gå til innhold

Når dere ser på bildene til nickene på hjemmesida...


Gjest

Anbefalte innlegg

... er alle slik dere hadde trodd de så ut?

 

Vi har jo blitt kjent på en måte gjennom forumet her og man danner seg kanskje et inntrykk av hvordan folk er/ser ut :-) Iallefall gjør jeg det da :-)

 

Noen andre som er like sær som meg og tenker over slike ting?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på det mange ganger, og mange som ikke ser ut som jeg hadde sett for meg:)

 

Veldig artig å "bli kjent" på den måten der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Vet ikke helt hvordan jeg har forestilt meg at folk skal se ut, men er allikevel veldig rart å se bilder av folk... Og så er det rart å høre hva folk heter, synes jeg. Er jo lett å vite hva jeg heter da, men f.eks "Sanna&Simen" har jeg liksom så lyst til å kalle for Sanna... Men det er jo datteren hennes, det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, akkurat samme her - jeg har hele tiden tenkt at sanna&simen hette sanna - og når jeg da fikk mailen om hemmelig venn så var det jo ikke fra sanna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et søskenbarn som heter det samme som deg - og jeg har sett bilder av deg på hjemmesiden din - så du stemte overens med hvordan jeg forbinder det navnet :-) er jo litt artig hvordan man knytter ting mot navn, spesielt på et slikt vis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør også det. Synes det er kjempegøy å se bilder! Sanna&Simen var faktisk veldig lik det jeg hadde sett for meg! Men savner bilder av

-carina-! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Jeg er liksom aldri fornøyd med noen av bildene av meg selv... Så da har jeg ikke lagt ut så mange bilder av meg selv... :o)

 

Men du kan gå inn på hjemmesiden min, der er det masse bilder av meg! Om du klikker det på: www.tolstrup-snapa.com Så kan du klikke på diverse og så på bryllupsbildet vårt... Der kan du lese den fine historien om vårt bryllup og se masse bilder av meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - idag har jeg sittet foran pc'en og kikket etter bilder jeg kan ha på siden min på juli-klubben. Det var veldig mange bilder av mellomsten og minsten - mellomsten er en skikkelig linselus! Noe færre av Edvard og mannen, og nesten ingen av meg selv. Og iallefall ingen jeg er spesielt fornøyd med;-)

 

Nå vet jo noen av dere hvordan jeg ser ut "live" da, så får jeg se om jeg kan finne et presentabelt bilde for resten...

 

Det er artig å se hvordan andre ser ut, en skaper seg vel sine egne bilder av hvordan noen ser ut;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...