Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

Får vel komme med noen ord velvalgte jeg også da!

Mulig at jeg har el denne uka, men aner ikke. Gidder ikke teste heller, det får skje det som skjer :) Siden syklusen er ustabil så aner jeg ikke når ikm er heller, men satser på uke 13.

Vi er vel litt små leie alle sammen, men kommer nok sterkere tilbake!

Og kan gjerne legge til flere på min msn, men vil helst ikke legge ut mail adressen min her siden den viser hele navnet mitt :)

Fortsetter under...

Jenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr...!!!

klarte ikke á vente til i morgen jeg!! tok en test ná, 4 dager för ikm! og hva ser jeg...?? TO STREKER!!!!!!!!!!!

ok. den ene er svakere enn den andre- men- likevel: to streker!!!!

kan ikke tru dette!!! Tar en test i morgen tidlig igjen- morgenurin er jo bdre ikke sant??

svever akkurat ná.... :-)))))))

Heia!!

Det første som møtte meg i morges var en superlykkelig spaniacalling, på toppen av bligravid, og DU ER JO I LYKKELIGE OMSTENDIGHETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, syntes det var søtt at mannen din ville prøve på julebarn jeg:)

Tilbake til noe ikke fullt så hyggelig:

Jeg er skitdårlig for tiden. Mistet to t baner til jobb i dag, rakk den tredje. Må si det snart.... Men må finne en dag sjefen er blid og glad.

Skyldte på at jeg ikke fant lommeboka i dag.......... Jaja......

I morgen kommer mamma og pappa:) Det blir godt.

Vil ha mai barn har snart bursdag!!!!!!!!!!!!! På fredag:)

Og det har jeg også:)

Hei hei!!

ja Spaniacalling er helt i skyene! like för jeg má begynne á "calle" pá meg selv sá jeg kommer meg ned pá jorden igjen!

Bursdag báde Vil ha mai og Beredt pá Fredag?? for et sammentreff da!

blir det noe av treffe deres/váres?

Mulig jeg skal til nOrge i juni for á hente tispevalpen min- hehe- litt lenge á vente til da kanskje...?? :-))

Dárlig form Beredt..? ikke göy! Háper det gár over snart da. sá du fár kost deg med spiren din :-))

tralalalalalalala............... er sá gla...............tralalalalalalaaa........

Og da har jeg sagt det på jobben!!

Min sjef tok det VELDIG BRA! Gav meg en klem og sa det var hyggelig. Ingen Valla anmerkninger der....... Bra.

De andre på jobben syntes det var koselig og gratulerte. Jeg merket at jeg har vært så nervøs for dette at jeg svetta!!!!!!!!! Ille.

Men, nå er det over. Og godt er det.

Ja, spania, nå må du sveve LEEEEENGE i skyene og bare kose deg!!!!!

Driver tråden vår og dør????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Annonse

Hei jenter!! Long time no see.... Er også litt lei, man blir så utrolig oppslukt av denne siden innimellom. Bedre å ha ett liv ved siden av også:-)) He,he!! Må innom her da å prate litt med dere da, men er ikke så ofte som før.

Ellers: Ny bil i dag!!!! Jippi!! Den er helt super, og dritfin...

Gubben er hjemme fra HV igjen, og jeg tror jeg har eggløsning i dag eller akkurat hatt det. Får man el-slim før selve el?? Jeg er ganske sikker på at jeg har hatt slimet nå i ca to dager, ingenting i dag. Men vi slo til på mandag, og får prøve annenhver dag fremover:-) Så får vi se hvordan det går denne gangen da.

Gratulerer så mye til deg Spaniacalling!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veldig artig å se at spira endelig er i boks for deg også!

Kjære Spania- GRATULERER!!!!!!! Gratulerte deg på 'din egen' tråd også:o)

Tråden MÅ IKKE DØ!!!!!!! Jeg kommer sterkere tilbake snart- er bare litt i vakum nå!

...

Nei! Ná má vi fá fart pá BIM,s kuleste og morsomste trád jenter!!

Men det stemmer det at man blir lei- spes nár man gár pá skuffelse etter skuffelse... har ikke värt her noe särlig jeg heller. Fikk jo liksom et nytt kikk nár jeg testa positivt.... sá ná svarer jeg omtrent pá alle tráder! hehe :-)

har litt amme¨táke allerede trur jeg. sendte et brev (ekspress) til en veninne av meg i gár. i dag skrev hun pá mail at hun hadde fátt brevet- meen, jeg hadde glemt á legge oppi inholdet!!! jadda!! :-))

Men jenter.. her blir vi hengende til alle kan flytte ut fra bli gravid og over pá termin klubber og 1 trim...!

sá ná má dere finne pá masse á prate om!!

skulle dere ikke fá til et treff da??

Beredt: Deilig at du har fátt sagt det pá jobben. Blir litt nervepirrende á gá á late som ingenting....

vi skal invitere hele familien min (mor og brödre+ koner) pá lördag. og mannen min skal da holde tale- hehe- sá de fár nok litt sjokk! :-)

Jeg er egentlig for á vente i det lengste jeg da. Er jo bare tre og en halv uke pá vei! Men mannen min er stikk motsatt! har fortalt det til partneren- og driver á ringer til Colombia for á fortelle familien der det!

Har sánn mensen lignendes vondt i nedre (midt pá) mageregion- og i ryggen... hadde du det sánn Beredt..? og hvor lenge? er jo ná kroppen egentlig skulle gjöre seg klar til tante besök sá det er vel kanksje derfor..??

huff, dette ble langt! haha- holder liv i tráden jeg vettu!!

stor klem til dere jenter!

Anita

á neiii! er sá kjedelig og forbanna j.... skuffende á gá á vente sánn dag inn og dag ut.... hvor lenge er det siden ikm...? har du noe vondt i magen eller no lignende..?

kan du ikke ta en blodpröve hos legen? sá fár du hvertfall et svar?. Er det ikke spire der sá fár jo bare den hersens tanta komme! sá du fár begynt pá ny pp!

ikke mist motet vennen...

klemmer

Anita

Annonse

Å hiv og hoi - dyyytter opp tråden vår :)

Har ikke sånn voldsomt mye å bidra med; jeg venter på at House skal begynne. Og jeg vant ikke på Jokern idag heller hehe, kan ikke skjønne hvorfor ikke.

Hadde jo vært moro å vinne en mill eller 2 og jeg hadde vræla noe mer enn det tafatte kvinnemennesket idag. " Gratulerer med xxx (det var over 1 mill, men husker ikke hvor mye) -eh jo takk da Asle" Går det an???

Hallo kjærring du har nettopp vunnet over en million på kanskje 2 min, vær nå litt glad da. Det skulle være gledeskriterium for å spille joker, lotto og vikinglotto hehe

Jaja ha en koselig aften/natt damer, vi prekæs :)

JUHU!!! Står til her da jenter???

Deilig å sove lenge idag :) Men litt mindre gøy å måtte jobbe til kl 22.15 i kveld da...

Idag er jeg 3 uker over ikm. Og hvis man skal begynne å lete etter symptomer...haha...

Skal vi se: stikkinger i halebeinet (har lest at det skal være et symptom), litt brunlig utflod (det pleier jeg ALDRI ha mellom mens) på lørdag, søndag og mandag (festeblødning???) og det kjennes ut som at mensen kan komme når som helst. Hvis jeg klemmer ORDENTLIG hardt på puppene så gjør nok de litt vondt også...haha :) Og hvis jeg spiser for mye godis kan det jo hende jeg blir kvalm... må SIKKERT være gravid ja!!! Hæhæhæhæh.... Lite trolig :)

Negativ test på tirsdag etter jobb... Men hvis det var veeeeeldig forsinka el og festeblødning i helga så er vel testing på tirsdag altfor tidlig!

Var jo så heldig å få 3 gratis tester fra babyornot sist jeg bestilte, så nå har jeg jo et lite lager med g-tester da :) Er vel bare å teste i vei :)

Hehe...litt vanskelig å få fram ironien når man skriver, men regner med dere skjønner den ironiske tonen bak dette innlegget.

Det eneste som er sant er jo 3 uker over ikm, brunlig utflod i helga (trodde mensen kom da) og negativ test på tirsdag.

Hei Turbo!!

tre uker over ikm..!!! Pleier du á ha sánne sykluser a..? Var jo merkelig det der...

Meen- kan jo hende forsinket el..? og forsinka ikm og dermed festeblödning og spire...????? :-))

ingen tante= fortsatt háp :-))

Kan jo hende du er av de som teste positivt leeenge etter ikm...

. -Leieboeren min synes virkelig det er for lite plass der nede. For ná har det blitt dratt og strekket der nede i tre dager uten stopp! kjenner det skikkelig! Men det er jo bare kose egentlig- for jeg vet jo hva det er.

Skal ringe legen min pá mandag og fá bestilt time. sá har jeg gjort det ogsá.

önsker dere alle en fin dag!! :-)))

Anita

Hmmm... Turbo, det er jo veeeldig rart!!!! Tre uker over!!!!!!

Og hvis det brunlige var mensen så hadde det nok ikke stoppet heller men gått over til skikeklig blødning etterhvert (var ihvertfall slik med meg!!!)

Og du, husker du at jeg fikk litt brunlig utflod ca en uke etter el, testet svaaakt positive 4 dager etter det???

Så kanskje det er festeblødning??????

Og spania- jeg fikk et rart press nede i magen (livmoren trolig...) Det var der i flere uker før jeg så ble KVAML, og har ikke blitt bedre.. Eller kanskje litt bedre. Men det er ikke kos å våkne opp hver morgen til brekkninger;( Føler nesten som om jeg har hatt oppkastesyken i fire uker!!!!!)

Uff, jeg blir så HISSIG ev enkelte tråder.

Se denne på 1 trimester: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8607578

Jeg har selvsagt lagt inn et innlegg, klarte ikke la være.

Det kan jo ikke være noe annet enn festeblødning nei... hæhæhæ!!!

Nå skal jeg bestemme meg for hvilken sjokoladekake jeg skal bake i helga.. Kjøpte jo en sånn der sjokoladebok med masse snadder-oppskrifter her på mandag! NAM!!! Sjokolade slår sjelden feil :) Utenom når det er kokos i da...usj... :( Da kan hele sjokoladen bare kastes!

Har jo bestilt meg legetime, men legen min er ikke på jobb før 2.april. Kunne fått jos en annen, men syns det er like greit å vente til hun kommer tilbake. Sånn i tilfelle det blir noe mer utredning i forhold til hvorfor syklusen klusser så fælt...

hei jenter!

I morgen er altsá den store dagen da familien skal fá vite det :-)) Er pá en máte alltid like spennende (og nervepirrende) selvom man for lengst har flyttet hjemmefra... :-))

Men jeg venter meg god respons da.. og vi har jo alltid pratet om en unge til... sá de blir vel ikke sáááá overasket heller...

Ellers sá kjenner jeg fortsatt at det strekker litt i magen min- men er ikke sá ille i dag. Begynner á gá opp for meg at det faktsik er en liten spire der :-) har aldri spydd eller värt kvalm i svangerskapene- sá jeg háper jeg slipper det denne gangen ogsá :-)) Beredt: keep going strong! snart ferdig med det vettu!

Var pá besök hos en veninne av meg i gár. Hun födte en vakker liten jente (med masse svart hár..) pá onsdag- og allerede i gár var hun hjemme!! Gikk rundt og var nesten i bedre form enn meg jo!

Turbo: Hva skjer..? Positiva. Vil ha mai spire, CB-killer, moki, Lenekatt... hvordan gár det med dere...? (glemte jeg noen ná...?)

store klemmer fra meg i Spania

Anita

Hei spaniacalling:)

Ja, det blir nok kjempegøy å fortelle (det syntes jeg det er også!!!) :)

Var skikkelig dårlig i går, men nå er mamma kommet, og når hun sitter på sengekanten og stryker meg så er jeg tilbake i barndommen igjen, og da føles det bedre med en gang:)

Men det går over ja, har bare vanskelig for å se det for meg akkurat nå.....

Er plaget med halsbrann også. Må suge på pastiller konstant... Har hostet og harket til jeg ble sår. Prøvde meg på noen strepsils i går, men de kasta jeg bare opp av.

Uff, jeg vet jeg bare syter og klager, men det er faktisk ikke så greit heller. Jeg var jo så dum at jeg trodde dette skulle foregå uten problemer helt til fødselen... Men jeg vil nå ihvertfall si at når den kommer så FORTJENER jeg den virkelig...... For jammen har jeg holdt ut det ene og det andre. Hehe, la meg si det sånn, smerteterskelen min er særdeles lav...................................

Kos á bli dulla med av mamma ja... ingenting som er bedre enn det! :-)

Er lov á syte selvom man er glad for á väre gravid- Virker jo som du har fátt full pakke og da! sá det er nok slitsomt á hold pá sánn...

som sagt sá har jeg hittil värt heldig. Pleier á blir ganske trött... men er ikke det enda. Men alle svangerskap er jo forskjellige, sá jeg er litt spent pá hva som venter meg.

störste plagen min trur jeg blir migrenen min. kan ikke ta de sterke medisinene mine- men, men... detta gár sá bra sá! :-) er sá lykkelig jeg at akkurat ná sá kan ikke migrenen ödelegge det engang!

Mange uker er du pá vei..? nár har du termin? 2 trimester blirnok myyye bedre! :-))

Anita

Ja, er trøtt jeg også. tar meg selv i å forestille meg hvordan det hadde vært og lagt seg nedpå rett som det er......

Uff, migrene er forferdelig. Håper du slipper den så mye, hvem vet, kanskje graviditeten motvirker den litt??? De sier jo at man blir mer motstandsdyktig for ting. Gjerne allergi da....

Er 8+2 i dag:) Og superduper dårlig. Alle kommenterer at jeg er så blek. Ikke hyggelig å bli minnet på det støtt heller...

termin er 26.10.:) Er sikker på at det blir gutt. Magnus skal han hete, etter min mann, Magne:) Hva skal din hete, og hva tror du det blir????

Vi har veeldig lyst pá en liten jente vi da.... Ailin synes jeg er et nydelig navn. Men jeg má jobbe hardt for á overbevise mannen min! han er nemlig ikke enig!! Blir det en liten tissefant sa´er det jo like koselig det og... Men mer usikker pá navn der...

har jo mange mnder á tenke pá!! hehe

akkurat en máned för meg du da! Blir göy á "ta fölge" :-))

háper du kommer deg litt etterhvert, sá du fár kost deg litt ogsá! bare 4 uker igjen ná, sa´er den verste tiden (med symtomer ) over. :-))

stor kos

Anita

Anita, du må skifte nick!!

Så da har du termin den 26.11?? :)

Jeg har og lyst på jente, men føler det er gutt... Skal bli spennende å se!!!

Fikk tak i sjokolademelk her nå, takk og lov. Skikkelig halsbrann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...