Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gooood morgen!

Sjokoladeklubben skal foregå på den måten at vi sender en liten sjokolade innimllom til hverandre! Sånn som nå når Lenekatt er på tvungen sjokoladenekt, så kan vi sende nødhjelp til jobben hennes.

Noe mer enn det har vi vel ikke snakket om, dette var en ide som ble unnfanget etter at Lenekatt hadde en sjokoladekravingrunde igår hehe!

Turbo: brudekjole shopping er ingen spøk, husker det jeg. Hehe hun kan gjerne kjøpe min, vurderer å selge den nå :) Uansett det at du blir med er en veldig fin ting, forloverne mine hadde ikke tid, så jeg måtte fikse det alene. Så du er en god venninne du!

Treff; kan vi ikke finne en dato og et sted? Det virker jo som at det er stemning for det?

Ha en fantastisk flott dag jenter!

JOOOOOHOOOOOOO, JEG ER MEDLEM AV DEN BESTE KLUBBEN EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DERE BØR BARE FORTE DERE Å MELDE DERE INN!!!!

me too! om det passer iallefall... Har lengre vei enn dere da, bor på Eidsvoll. Tidligere Lørenskoging, men flyttet hit i 2005, trives kjmpegodt i stort hus her. Mye mer for penga enn i lørenskog da...

Annonse

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenekatt hvor er du???

Jeg har nå lagd kaka di og du glemte muligens å nevne en liten ting i oppskriften. Du vet for de av oss som er litt kakemessig utfordret så er det ikke logisk å helle røra i ei langpanne.. Jeg tok den i ei vanlig kakeform jeg og har nå ei 25 cm høy kake som er enda ikke ferdig og har stekt i kanskje 1,5 time hehe.

Og for å dobbeltsjekke; du skrev 1 spiseskje vaniljesukker og en spiseskje bakepulver. Sikkert på spiseskje og ikke t-skje?

Mannen påpekte etter kanskje 1 time at jeg burde tatt den i ei langpanne. Hvorfor sa du ikke det før jeg stekte den da??? Han får ikke kake :)

Skal vi finne en dato for dette treffet? Bør vel kanskje være på offentlig sted i fullt dagslys hehe. Siden Moki kommer fra Eidsvoll er en lørdag best eller? Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å reise inn?

hehe husmoremne ja, det er det rette ordet på meg!

Kjolen min er en Romantica of devon, Model Palermo. Vet ikke hva slags stil Cosmobella er. Min er stroppeløs (men mulighet for stropper), ballkjole formet og med et dryss av perler og stener -er så pen atte :)

Så det kommer jo helt an på hva slags stil hun vil ha og om hun vil ha akkurat det ene merket.

Er veldig spent på sjokoladekremen oppå kaka da, den kan bli morsom :)

Hihihihihi, ser for meg den kaka!!! Hihihihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men du kan glede deg til kremen altså... Forresten, spiste du av kakedeigen??

Lørdag er vel kanskje best ja....Til treff altså!!

hallo jenter!

Long time...!

Har hatt sá utrolig mye á gjöre, gjester fra Norge og en hel haug med hunder á passe pá! :-))

KOselig med treff da! Dumt á bo sá langt unna ja... dere fár ta en skál eller to for meg da! kjöp en cola og sett den pá bordet! hehe- det er det jeg drikker :-))

El er over her i gárden - og jeg háper at spiren vil sitte ná. vi har värt flinke med kosing lenge för forventet el (sá jeg ikke skulle bomme...) fikk jo el slim de 1 eller noe sánt... Sá hvis det ikke sitter ná sá blir jeg SINT!!

Hvor i syklus er dere da jenter...? er ikke helt med jeg ná lenger... Positiva.. hvordan gár det med deg vennen? Beredt: Godt á ha deg pá plass igjen!!

koser til alle!

Annonse

Hei du i det varme syden:-))

Ikke så mange innom denne tråden om dagen, er litt stille her. Jeg måtte stikke en liten tur innom i dag og se om det er noe nytt...

Har ferie denne uka, og pusser opp rommet til eldstegutten min. Ellers er det nok av husarbeid som samler seg, er et ork å sette i gang egentllig men... Ellers er gubben på HV-øvelse i hele 8 dager, så jeg håper el ikke kommer denne uka. Har jo vært sein før så...., litt typisk om jeg får tidlig el denne gangen da!!

Du da??

Hei!

Regner bortover akkurat ná- her i "varme" syden... Ikke varmt i det hele tatt! Sikkert bare fordi jeg har skrytt sánn av det fine väret... :-))

Ser det at det er heller stille pá tráden. Er jo den som skriver minst og trur jeg har rekorden pá innlegg i dag! hehe

hadde el 4 mars (eller noen dager för...) er ikke sikker. Men vi har kost lenge för el, hver dag (!!) sá jeg háper det gár váres vei denne mnden...

Driver á pusser opp huset jeg og. HELE! sá det ser ikke ut! ser heller ut som vi pröver á rive det ned!

Vi tar et rom av gangen, men vegga er sá tynne at vi gár rett gjennom til neste rom! sá huset mitt er sá fint fullt av masse hull i alle vegger...!

Oppussing tar tid.. yes- Men det blir jo fint til slutt da!

Fár satse pá at el hodler seg borte til gubben og soldatene er pá plass! knip igjen!!

lykke til alle denne pp! Ná má vi fölge Beredt!!

God formiddag jenter...!

Bláser sá det nesten ikke gár an á titte ut av döra engang! Vindkast pá opptil 100 km...! Sá jeg ha rikke tenkt meg noe sted i dag nei! Tör ikke á slippe ut minste hunden min (bare 32 cm...) -Fare for at han bläser bort jo!!

Er veeeldig flink til ikke á lete etter symptomer denne pp... dagen gár faktisk uten at jeg tenker for mye pá det- Men det blir jo sikkert ikke sáá lett jo närmere ikm jeg er... Har ikke kjöpt tester heller enda. Bruker dem bare opp pá tulle pröving :-)) Sá , jepp, har lärt meg á ta det litt med ro (má jo bli gravid engang?) . Eller jeg pröver ihvertfall! sá fár vi se hvor lenge det holder... :-))

I Mai skal jeg pá ustilling med den ene tispa mi. Sá jeg má forte meg á bestille hotell for det er nesten tomt allerede! Er ikke alle hotell som godtar hunder vettu.

Ser ikke ut som det er sá mange her for tiden...

Men ha en fin dag alle sammen om dere leser det da! :-))

Hei og hopp!! Stille her ja...:-((

nå er rommet til gutten min nesten ferdig, har igjen å male taket hvitt. Men venter til gubben kommer hjem, så kan han bidra litt også.... henger opp bilder og rydder litt, så det blir så fint så!! Ellers er det rart å være alene. Har jo gutta, så stille er det jo ikke... Men etter at de har sovnet, så er det bare meg her:-(( Skal prøve å få mamma hit i helga, det hadde vært kos! Så du blåser bort du da, Spaniacalling?? Her er det faktisk sol og mildt nå, mulig våren er i anmarsj! Veldig godt å se at det smelter ute, gleder meg så mye til sommeren jeg...sukk!

Ingen el på meg ennå heller, første gang jeg er glad for det! Så håper den holder seg borte til han kommer hjem mandag:-)

Kjedelig nár mannen er borte ja! Man kjenner det blir tomt nár unga har lagt seg ... Ikke sá lenge til han kommer hjem igjen ná :-)) Blir jo hvertfall fart pá soldatene! hehehe

Liker á male jeg og- men tak, det gidder jeg ikke. Det blir for slitsomt og hvit i trynet! Sá den ären skal mannen min fá ogsá! :-) Det er jo kjempegöy á se resultatet!

Merkelig dett at alle er borte altsá...

Ja, det er blirr ganske så stille på denne tråden nå.

Jeg er ganske lei av bim fortiden. Irriterer meg så utrolig over så mange utrolig teite innlegg som blir lagt inn.

Har flere av jentene her på tråden på msn, så kommer nok ikke til å være så aktiv på bim lengre nei. Stikker vel innom leser litt innimellom.

God helg til dere jenter!

Me too...lei, altså! Skal nok ikke gi meg helt, men merker at jeg er lei BIM og usikkerhet ang alt. Er ikke forsiktige (kan hende vi blir gravide sånn plutselig igjen, ja,.), men synes det er helt greit å vente til jeg har vært på utredning for å se om noe er galt. Har lest her inne om mange som har fått beskjed om at de har manglet et hormon, og at alt har ordnet seg så fort de har fått piller..... Kanskje jeg skal legge inn et spm om det..?

Glad i dere altså, jenter! Kommer helt sikkert sterkere tilbake når motet er oppe igjen!

Hei jenter, Ser at det er feler enn meg her som er litt lei Bimen om dagen. Kan ikke jeg få mail adressen deres, så kan jeg legge dere inn på MSN??

Klem fra LIne

Hei igjen jenter!!!!!!!!!

Da har jeg vært på kontroll:)

Uff, det er så ekkelt med sprøyter....

Kom inn, målte blodtrykk, høyde og vekt. Stilte mange spm, bestilte plass på ullevål......

Så en gu (tre år siden sist) men det var vanskelig da jeg hadde så såre slimhinner, så vi måtte ta det etter fødselen isteden....

Så blodprøver.... Det gikk fint, mye bedre enn jeg trodde.

Kjente på livmoren.....

Skal komme tilbake med mann om 4 uker og høre fosterlyd:)

Det gleder jeg meg masse til:)

Ellers er det en strålende vakker vakker dag:)

Turbo: jeg kjøpte den boka til Magen på notabene, og den var kjempemorsom!!! (smugleste litt).

Hei hei jenter!! :-))

Litt oppdatering her fra meg... :-))

har ikm den 17 mars- altsá pá ´lördag. Men tar en test i morgen tidlig jeg! ná har jeg venta i en og en halv lang uke!! Det fár väre nok!

Er ikke sá sikker pá at det er noen spire der at det gjör noe da... Har hatt sánn merkelig strekk/press i magen i noen dager ná- Men det er nok bare tanta som lurer meg - igjen! Er nok bare hun som gjör seg klar...

Mannen min synes det var teit á ikke pröve neste pp (pga at termin blir 25 des) han ble faktsik sint! (?) sá om ikke spiren sitter ná sá vet jeg ikke helt hva jeg kommer til á gjöre... Synes det má väre trist for et barn á ha bursdag omtrent pá juleaften!

masse klemmer til dere jenter!

háper alle har det fint :-))

Hei igjen!

Er en liten svipptur innom her. Greit å oppdatere seg litt innimellom til tross for at jeg er lei dette forumet :)

Skjer ingenting her. Har kun kommet litt brunaktig utflod de siste dagene. Pleier aldri ha det sånn, men den kroppen er ikke mulig å forstå seg på likevel.

Har bestilt meg time hos legen nå. Men skal ikke dit før 2.april

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...