Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

guri...føler meg skikkelig oppblåst i magen! Problemet er at jeg føler ikke at jeg har så mye luft der heller :) Hehe... Orker bare ikke holde inn magen fortiden...

Kan ikke den dumme tanta komme da?????????

Fortsetter under...

Heisann!! TURBO: har du tatt den testen eller??? Ellers er det bare å løpe og kjøpe altså! Selv varte TR i to dager denne gangen, dette er helt merkelig. Kan vel ikke være gravid eller? Pleier ikke ha så kort mens da, så man begynner jo å lure litt... Men er vel bare å slå det fra seg. Vet ikke hva folk mener når det er snakk om små blødninger i sv.skapet, men dette var iallfall vanlig mens i to dager. Regner bare med at det er ettervirkninger fra pp...

Angående bilkjøp så blir det nok an opel astra, fått et nytt tilbud nå. Helt ny til 219 000; Egentlig koster den nesten 260 000; !! Men får den gjennom en bekjent av en kompis, så vi har griseflaks...

Langt innlegg i dag! litt skravlesyk etter jobben vet dere...., he,he!!!

Deilig med ny bil da!!!

Kan jo hende du er gravid da, siden mensen er så rar?

Men er det ingen som har hørt noe fra beredt i dag?? Blir litt bekymra jeg, hun pleier jo å bo her inne?!?

Tanta kom på besøk idag, så da bumper jeg over på 3 pp. Jaja er jo greitt å få en syklus på plass.

Ellers så er jeg like svimete som før, så alle fantomjentene har nok ikke forlatt meg enda. Er også oppblåst, men det går vel ned snart håper jeg. Skal jeg ha ballongmage, så bør det bo en inni der etter min mening.

Ramla jo så det sang etter idag da. Først tryna han foran meg, så mista jeg balansen på begge beina, så hofta og stussen fikk første smellen, så gikk skuldra og armen godt i bakken. Og rett etter meg datt det ei til, så på et tidspunkt var det mye armer, bein og grov banning fra oss alle.

Hadde nyvaska jeans og våte nyvaska jeans er ikke noe moro...

De på jobben foreslo å saksøke gårdeier og hadde gjort det om den nye veska mi som jeg innviet idag hadde blitt ødelagt. Da hadde de bare sett et blondt sinna lite lemmen fyke rundt der...

Jaja dagens lille hjertesukk :)

Annonse

Hehe jeg har vel ikke krav på så mye erstatning siden jeg ikke har lidd noe tap, men tort og svie burde jeg fått :)

Hvert fall en helg på spa er minstekravet. Så siden jeg ikke har jus eksamen enda (den er i mai, men det fortrenger jeg glatt), så setter jeg lenekatt på saken. You go girl :)

Lemekatt: jeg tenkte også på Beredt... Har ikke vært så aktiv her inne de siste dagene... Det er jo merkelig :)

HVOR ER DU BEREDT?????????????

Vil ha mai spire: Etter mine korteste perioder burde ikm være forrige torsdag...Men neeeei da, ingen tegn enda heller. Mulig test i morra

HA;HA!!!! Kan nesten forestille deg liggende der med armer og bein til i været, litt komisk å tryne sånn da... Tror nok du kommer til å føle deg øm og støl i kroppen i morgen ja, ikke noe godt det der.

Dere er det noen som har hatt mens i to dager og vært gravid??

Blir så usikker jeg , men velger å tro at jeg ikke er gravid. Er nok bare kroppen som tuller med meg! Tok jo test på dag 42- negativ var den, blødde dag 43 og to dager. Nå er det ingenting.

Beredt sover visst i dag... He,he!!

Er øm, men venter i spenning på om det blir et premieblåmerke. Har et på leggen nå som jeg ikke aner hvor kommer fra, men det er sabla vondt.

Kan ikke kille tester, så da lager jeg blåmerker i stedet, noe må man jo finne på :)

Hvem av fantom-firlingene var det som spente bein på deg da??

Nei...femlinger ble det vel tilslutt. Husker jeg hva de heter da??

Anna Nichole

Britney

Lois Lame

Husker visst ikke de to siste gitt :)

Hm nå skal vi tenke her;

Anna Nichole

Britney

Lois Lame

Cat Superwoman

The Joker girl

Jeg tror det var en combo av Anna, Britney og Joker. Trod de var dritsure for at jeg ikke spiste chocopops i dag tidlig, rakk nemlig ikke frokosten.

Hva med å tutle inn på chatten a??

Annonse

Og nå ble dagen min enda bedre gitt...NOT!!! Herregud for en sur mann jeg nettopp traff på!!!

Mine foreldre har bestilt blomster til min mann som skulle leveres på døra her. Det ringer på døra og når budet kommer opp er det første han sier "hadde det ikke vært lurt å ha navn på døra da". Hallo, tenker jeg. Det står jo navn på ringeklokka nede sa jeg. Han hadde visst gått inn med postbudet første gang og vært en tur oppover trappene her, men måtte gå ned igjen og ringe på.

Pøh...han hadde ikke noe vondt av litt trim. Kanskje trim kan gjøre han i LITT bedre humør neste gang???

Hei jenter!!

Her skinner solen og det er deilig og varmt! Dere for ta dere en tur ned hit ...! :-))

Blir nok ikke mye bimming i dag heller pá meg... har sá mye á gjöre og ordne til báde ute og inne.

El er pá gang her hos meg trur jeg. Fikk slim i gár nár jeg var pá do- og jeg trur det var el slim (pá dag 11 i syklus) sá ná er det bare á kose i vei! Pá babyverden stár det el 4 mars. Mend et kan jo komme för og...?

önsker dere alle en knall bra dag...!! :-)

klemmer fra Spania

Sol og varme høres slett ikke vondt ut nei :)

Vel, skal lage meg litt lunsj nå... Og etterpå skal jeg treffe venninna mi og babyen hennes for å dra og prøve brudekjole før jeg skal på jobb. Hun skal gifte seg i juni, så begynner å haste litt med kjole :)

Hei jenter!!!!!

Litt lettere til sinns i dag- har vært på UL og fått konstantert at alt er ute, så denne gangen slipper jeg utskrapning. Jippi! Har også fått sjekket at jeg ikke har dannet antistoffer (jeg er Rhesus minus), så egentlig er jeg bare glad og lettet nå, og klar for nye prøverunder:o)

Vil ha Mai-spire: Kjære vene, vennen! Du kan ikke ta til takke med et sånt svar! Ring tilbake og si at du vil ha et svar NÅ, enten det er noe galt eller ikke! Du TRENGER og har krav på en tilbakemelding på at alt er som det skal! Ellers klarer du vel ikke slappe av? Hadde ikke jeg gjort ihvertfall. Lykke til!

Håper vi kan holde sammen jenter,- og håper vi alle kan ta en kollektiv overflytting til 1. tri og fortsette den gode tonen der!

Turbo: Helt enig i innlegget ditt om 1.tri! Har selv hatt en utblåsning der- helt klart NOEN megger som ødelegger stemningen for mange søte!

Hei jentene mine!!!!

Da ligger jeg til sengs og spyr og har feber.............:(

Måtte bli hjemme i går i dag og sikkert i morgen.

Jeg var så dårlig i går at jeg svima av på do, heldigvis var magne hjemme, men det var jo litt av et syn da....

Syntes det er helt utrolig at peanøtta klorer seg fast, hver gang jeg spyr må jeg kikke i bøtta for å sjekke at den ikke fulgte med opp. hehe.

Uff, blir så ekkel i spiserøret av å spy, eneste som hjelper er sånne smågodt krokodiller, de oransje....

Har lest litt på va dere har skervet, men jeg orker ikke være her i kveld, ville bare gi beskjed til dere:)

Har så lite energi at jeg må støttes til doen, men apetitten blir bedre og bedre:)

Stooooor klem!!

PS: Jeg er tom for tester, vurderer å kjøpe nye..... Greit å ha.

Hei jenter,,

Da har fredagen kommet og jeg har enda ikke fått noe svar. Skal ned i posten nå snart, og har jeg ikke fått noe brev da, så får jeg ta motet til meg og ringe.. selv om jeg gruer meg utrolig mye da.

Stakkars Beredt: God bedring, Jeg er inne i en hestekur meantibiotika jeg, så har vært der du er nå. God bedring snuppa,

Positiva: Håper alt står bra til med deg til tross forholdene da. Er så utrolig kjdelige nyheter å høre. Krysser fingrene for at det kommet til å gå fort til neste graviditiet da...

Lurer på om det er noen igjen her på denne tråden når jeg skal begynne å prøve igjen i mai jeg...

Klem til jentene

hei og happy fredag! Da er bilen kjøpt!! Det ble en opel astra , stv -og helt ny fra fabrikk. Den er kjempefin..., og har masse utstyr. Gubben er helt vill her, og har nok blitt forelska i en annen , -Bilen! Skjønner at han er frelst, for det er noe helt annet enn den vi har nå ja... Har faktisk samme bil nå, men -93 modell, og den er sliten. Denne ser man ikke er samme bilen en gang... Så da ble det bil til slutt!! skal hente den den 14 mars, og gleder oss vilt! Nå skal jeg ha en uke ferie sammen med gutta, og simen skal på HV-øvelse I Kongsberg. Blir kjedelig å være alene hjemme, men vi får finne på litt forskjellig. Lovt 5 åringen min å pusse opp rommet hans, og ellers blir det vel noen turer på besøk. Er nå i min 3-pp, etter TR som varte i hele 2 dager. Så det blir spennende å se hvordan det går, og gubben i HV i 8 dager... Sikkert da jeg har el!! litt usikkert med sånne sykluser som jeg har, så jeg får teste og finne el denne gang.

Ellers da dere, står til i dag???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...