Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

Hehe, det var det jeg visste!!! Vi lever i en verden full av fart og spenning!!! JOOOOOHOOOO!!!

Jeg skal på Ikea i morgen med en venninne, for jeg er på desperat leting etter gardiner, men jeg finner aldri noen jeg liker.... SNØFT!!!

Hun er eksponeringsdesigner da, så kanskje hun finner noen til meg!

Og så må jeg ha flere hyller til skorommet mitt!!! Jippi!!

Fortsetter under...

Hei snupper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, da var helga i gang, her er det PLANER JA!!!!!!!!!

I dag Må jeg gjøre følgende på seks timer for kl er 24:

1. dekke det siste bordet i stua til bursdagsfesten i morgen

2. bake sjokoladekake

3. bake marsipankake

4. Lage gele med sprit

5.skifte på gjestesengen, min venninne reiste nå, og nye skal sove der i morgen

6. bake ostekake (hun som skulle hjelpe meg med det ble syk i dag og kommer ikke:(

7. Lage blomsterdekorasjoner til bordene

8. gå over med støvsuger

9. Vaske klær

10. oppvask.... takk og lov for oppvaskemaskinen......

Og det er vel det.

I morgen er det klargjøring for festen, oppskjæring av alt som er å få gjort på forhånd.

Jeg stresser fælt nå, har en liste hvor jeg stryker over etterhvert for ikke å glemme noe.

ja, har ikke tid å tenke på det....

Og hun som er blitt syk og skulle lage ostekaken er hun samme som skulle hjelpe meg i morgen slik at jeg ikke skulle stresse sånn:(

Ellers så kom jeg på at jeg må få svigers til å ta med seks stoler, og jeg må kjøpe blomster til 2 tomme potter på vei hjem:(

Og handle til den ostekaka som ikke blir laget....

Heisan! Her var det visst stille idag :) Tatt vinterferie hele gjengen eller??

Thank God it`s Friday :) Mitt motto er nemlig; vi er aldri mer enn 6 dager fra en fredag!!! JUHU!!!

Middagen bestod av Dolly Dimples pizza. Og etterpå blir det vel tv-kveld med snuppen :)

Dere jenter får ha en flott helg!

Annonse

ja. da er jeg avsloert. Bimmer fra Gran Canari. Hadde svak positiv test tirsdag etter uteblivende mens 17/2. Saa da melder jeg meg paa de som foreloepig har testet positivt av denne skravletraaden, og det er jo flere. Syden er kjempedeilig. vi skal reise hjem i morgen og jeg nekter. har akkurat vaert paa et deilig spa og fatt en time klassisk massasje naa, (kunne visst ikke ha aromaterapi dersom jeg var gravid...det var saa artig aa kunne si at jeg var det...hehehe..)

Jeg sender babystov ut til alle de sote jentene her...

(Beklager utenlandsk tastatur.)

Aurora termin 28/10/07 heheheh

Skorom??? Har du eget rom for skoene dine? Å så kult da! Jeg har bsu av en grunn alene: walk in closet!!! I want, I want soooo badly! Hehe

Det kan jo ha noe med at vi har hatt elendig skapplass uansett hvor vi har bodd, så jeg drømmer om et rom hvor klærne kan henge pent, jeg kan oppbevare smykkene mine på en ok måte og kanskje ha et lite sminkebord med optimal lyssetting. Trenger jo ikke store rommet!

Takoen er da fortært og jeg venter i spenning på at dere skal komme inn en etter en på chatten. Eller har soffaen kidnappet alle kanskje?

Hm spa og syden - jeg vil også! Men har inngått treningspakt med ei på jobben idag og holder vi dette blir det spatur til sommern!

hei og hopp! Da er nok månedens "triller" ferdig... da ser det ut til at TR er på plass. Dag 43!! Jeg sier at det ser slik ut, siden det er rosa på dopapiret. Virker som om det ikke bryter helt ut ennå, og det er vel muligens det som kalles spotting... Testet jo negativt for to dager siden, så det er helt greit at TR kommer nå. Blir lei av å vente... Da er jeg i gang med min 4pp, og da SKAL spira sitte altså! Det gjelder selvfølgelig for dere andre her inne også!!!!!!!!!

Ah...greit at tanta kommer da. Er så utrolig kjipt å gå og vente på den dersom man vet man ikke er gravid! Lykke til neste gang!

Går bare her og venter jeg også. Ikm i går... Ingen tegn til tanta, bare press i magen...som jeg har hatt i nesten 2 uker

Hei Suss@! Nei, er vel fint lite spire på gang her denne mnd også... Hadde i alle fall negativ test i går. Litt usikker på om ikm var i går da siden syklusen aldri pleier være like lang.

Men , men...

TURBO: ikm i går? Da er det jo håp for deg da! Og press i magen kan jo også være ett tegn vet du... krysser fingrene for deg jeg:-)))

Annonse

husk at de er mange som tester negativt langt over tida da, så det er fortsatt håp så lenge TR ikke har vist seg. Det er bare å vente å se desverre... kjpt som det er. Jeg er så glad det er helg nå!!!!!!!!!!!!! Er lei og trøtt om dagen, blir godt med litt fri nå. Har levert søknad på ny jobb i dag... så det er spennende! Det er gå-avstand fra huset vårt, og nå må vi kjøre i 40 min til jobben. Så jegkrysser fingre og tær...

vente, vente... Og takk kryss alt du kan for meg, ...bare ikke beina, he,he!!!! Greit med litt dårlig humor på en fredagskveld. Ingenting på tv ennå heller:-(( Får vente på Politiagentene på nrk, den er bra. Jepp håper virkelig på den jobben. Gutten min begynner på skolen her til høsten, så da kan jeg ikke ha så lang reisevei til jobben. Så har vi søkt bhg-plass til minstemann her også, så håper det går i boks.

ja da det ordner seg nok! Kan heller ikke sette livert på vent, selv om det ikke er ideelt å være prøver når man søker jobb... Men sier selvsagt ingenting om det i et intervju, det kan jo ta lang tid med mine sykluser før det skjewr noe uansett.... Men etter kollisjonen vi var utsatt for, er vi bare mer bestent på at vi skal unngå lang kjørevei hver dag. Har to herlige passasjerer å tenke på i baksetene også vet du!

Tenker på de når jeg ser hvor mange som sliter her inne. Jeg er tross alt veldig heldig, og har to skjønne gutter. Vet at jag kan bli gravid, bar så kjipt at kroppen tuller sånn akkurat nå... Kanskje det er alderen, he,he!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...