Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

Ok, nytt nick på meg og her.

"Lady with a baby coming true"

Husker dere??

Fra grease filmen!!!!

De stod inne på jentedoen og så sa hun ene at hun trodde hun var gravid, men at hun adre ikke måtte fortelle det til noen. Og hun svarte nei, det skulle hun ikke, og når de kom ut så fortalte hun det til en i en bil, som fortalte det til neste i rekken helt til hele bilrekka visste det.....

Remember????

Fortsetter under...

hei er det ikke bursdagen deres i dag da...????????????

bytte nick ja... hmmm.. har tenkt litt pá det... noe bra forslag..?

Du er jo sá god pá det... hehe- mange ganger har du bytta nick da??

termin 27 november- for en koselig jul det blir pá oss! :-))

Jo, i dag har jeg bursdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal feire med sjokolademelk og lammelår:)

I kveld skal vi ha middag, oss, mine foreldre, svigers og et vennepar.

Skal spise god middag og geni etterpå:)

Gleder meg, blir en bra dag kjenner jeg...

Og det blir en KJEMPEFLOTT JUL JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OG GRATULERER MED DAGEN "VIL HA MAI SPIRE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRRRRRRRRATTTISSSSS til dere begge!! Dere fár kose dere masse i dag/kveld!

og her kommer burdagssang pá spansk:

Cumpleaños feliz, cumpleaños feliz os deseamos todos cumpleaños feliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz!!!!!!

Hvor unge blir dere da? vil ha mai spire er jo like ung som meg! hehe

Jeg er 24 og vilhamaispire er 28:) Så vi er i vår beste alder:)

Uff, halsbrann igjen og tom for sjokolademelk...

Hvor mange ganger kan jeg gå fra kontoret for å handle i løpet av en dag???

Tror jeg får holde meg... Kun 20 min igjen av dagen nå...

Annonse

heisann!! Gratulerer så mye med dagen som var til Beredt og Vil ha Mai spire! Har busdag den 18 mars selv jeg, i morgen altså... Og var ute i oslo og feiret dagen i går på Sir Winston, veldig artig kveld! Fyller 31 år jeg, så du er nok ikke eldst Spania.... Ellers er jeg på dag 22 i dag, men vet ikke om jeg har hatt el eller ei. Ikke testet denne gangen, og prøvd å fokusere på andre ting enn å bli gravid...ikke så lett men... Tror jeg hadde el-slim for noen dager siden, men vi får se.

Gratulerer til dere mars-bursdagsbarn :)

Er bare en liten svipptur innom bim idag. Ikke noe nytt her i gården gitt. Fortsatt ingen tante-besøk. 3,5 uker over ikm nå. Kanskje den rett og slett bare har hoppet over en periode?? Kanskje den kommer til "riktig" tid på torsdag??? Hahaha... sikkert :) Tror like mye på det som jeg tror på storken gitt...

Var bare så irriterende at jeg spottet litt sist helg...pleier jo ALDRI det! Vare såååå sikker på at den kom til å komme da. Men nei da...

Gidder ikke teste mer heller... Testene blir nok like positive om man kaster dem ut vinduet som om man tisser på dem :) Jeg negativ??? Neeeei da.....

Gratulerer såååå mye med dagen jenter :) Håper dere hadde kjempefine bursdager med moro, kake og gaver!

I dag har jeg øvelseskjørt med mannen. Har altså da ikke lappen og ikke har jeg noe mer lyst på det etter idag. Det er like natulig å kjøre bil som det er å fly - det er ikke meninga at vi skal gjøre sånt.... Det var noen runder på p-plassen på kjøpesentret og så rett ut i trafikken. Greitt nok kun småveier, men nok av biler og folk som jeg kunne treffe. Og de 2 f..... idiotiske tenåringsdrittungene som måtte gå rett ut i fotgjengern i en liten oppoverbakke - jeg har da ikke øvd på bakkestart. Hadde jeg ikke skullet skifte gir, så ville jeg vist dem en viss finger!

Nei, det er altfor mye å skulle holde styr på - clutsjen - hvilken pedal som er gass og brems, giring (som skal gjøres mykt), speil, fartgrense, dumper, andre biler og vikeplikt - det er ikke plass i hue mitt til alt dette på engang.

Nei, jeg tar heller buss eller taxi :)

Haha...så bilkjøringen overlater du til oss andre??? Det er ikke så vanskelig når man først har lært det. Er som å sykle eller svømme... når du først har lært det går det som en drøm :)

Men ja, jeg liker heller ikke særlig å kjøre her i Oslo. Liker slett ikke å kjøre på ukjente steder her i byen.

Lurte på om jeg skulle smekke ihop noen sjokolademuffins jeg....Svigers kommer på besøk i kveld. Har en liten rest sjokoladekake fra i går, men det er ikke nok til kaffien... Hadde besøk av 3 søte små på 2 og 3 år i går og da gikk det unna på sjokoladekaka :)

ÅÅÅåååå, fikk lyst på sjokoladekake nå.......

Turbo, jeg var på loppemarked på oppsal skole i går:) kjøpte meg et geni spill fra 1986 HAHA!!! betalte 30 kr:)

Mamma kjøpte en vannkjele og svigermor en bok. Hyggelig stemmning der, koselig.

Var på et annet loppemarked ¨på lillestrøm vgs, der hadde de ei kjempe gammel barneseng, nyyyydelig , men selvsagt solgt:(

Hadde og et gammelt hvitt bord, det var stilig... Men det fikk vi ikke med oss.

Ellers en nydelig vårdag!!! Det letter på humøret med litt sol. Er blek som et laken, trenger å få litt farge snart......

Hvem er ikke blek på denne tiden av året??????

Hehe...30 kr for et genispill er vel ikke så dumt nei. Har aldri vært på loppemarked jeg, men skjønner at disse er veldig populære. Var jo masse biler på Oppsal skole i går i alle fall...

loppemarked er kult! Särlig hvis man finner sánne gamle stilige möbler! finnes ikke sánt i Spania... äsj!

Regner i dag ( dagens värmelding fra Spania :-)) koselig dag á väre inne pá.

mannen min kom hjem med arbeiderne sine siden det regner- og ná driver de pá á pusser opp her alle mann! jippiii! kanskje vi blir ferdige snart..?

Formen er fin. litt murringer ( bare deilig nár man vet hva det er :-)) og ganske trött om dagen. Men ellers alt bra :-)

skulle jo egentlig fortelle det til familien pá lördag. men avlyste det. var pá IKEA hele dagen (i Barcelona -over en times kjöring ) og var rimelig sliten nár vi var ferdige der+ migrenen min da, som kommer automatisk pá sánne dager...

MEn fortalte det til mamma- hehe- ble litt satt ut först :-) Men sá ble hun glad :-))

sá neste lördag fár brödrene mine vite det. Da skal vi invitere pá kvelds.

ha en fin dag jenter!!

Anita

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...