Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva hormonheks, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Testeberedt

Anbefalte innlegg

CB-killer er kjempebra!! :-))

Turbo: Den hersens tanta!!!! Ikke göy nár man forstár at hun kommer likevel... Men kommer hun i morgen- sá er neste pp GARANTERT! vár pp!! Tanta mi er dratt sin vei (nesten...) Helt utrolig at hun ikke forstár at hun IKKE er velkommen!

Fortsetter under...

Denne tante-greia er skikkelig pyton!

Først så har man vondt rund EL... deretter vondt før ikm og så vondt når tanta kommer... Når er det man IKKE har vondt?????

Ikke sånn kjempevondt, men masse murringer og ubehag. Denne gangen har jeg ikke hatt særlig murringer (utenom akkurat nå som de kom for fullt!!!), bare et nesten konstant press i magen.

Ergelig! Dumme kroppen!

Her, mine kjære damer, kommer endelig oppskriften jeg har lovt dere!!!

Jeg for venter at dere kaller den Lenevillkatts fantastiske valiumkake!!!!

6 dl. sukker

7.5 dl mel

5 ss(strøkne) kakao

1 ss bakepulver

1 ss vaniljesukker

375 g smeltet margarin

2,5 dl melk

5 egg

175 grader i 40-50 min

Så kommer hemmeligheten:

KREM:

ca 150 g smelta smør

i hvertfall 1/2 pakke melis

3-4 ss kakao

2 ts vaniljesukker

ca 1/2 eggeglass med kaffe (kjør pulverkaffe i mikroen,feks....)

1 egg for at den skal bli glatt(kan skippes hvis den er grei, men jeg pleier å bruke det uansett, synes den blir bedre da)

Juster kaffe, kakaoen og melisen etter hvor sterk og mørk du vil ha den, mer melis, lysere og mildere!!! Og lag litt ekstra, for da kan du bruke det som sjokoladepålegg på brødskiva!! Det er godt det!!!!

Du glemte å skrive hvor mange valium som skal i :) Det er vel kanskje valgfritt alt etter dagshumør??

Skal de i selve kaka eller i fyllet?? Kanskje greit å ta de i kaka slik at man får de mer jevnt fordelt?? hihi

Annonse

Eneste som er dritten med valium lignende saker er at de virker best på tom mage. Så dermed kanskje best å ha noen til pynt på toppen slik at man får en extra god buuuzzz av de :)

Jeg fikk nemlig 2 vival når jeg skulle til tannlegen og spiste ikke på forhånd (har skrekk ja) - hehe var så susete at jeg ikke så forskjellen på lille julaften og et sykkelhjul. Kan enda ikke skjønne hvordan jeg kom meg til jobb uten å bli påkjørt eller kjørt på mental avdelingen haha.

Siden jeg er så inni hampen god på baking; når du skriver et eggeglass med kaffe og deretter pulverkaffe - du mener oppkokt kaffe? Det skal ikke være et eggeglass med kaffepulver???

Ja jeg hører jo hvor dum jeg høres ut nå, men må spørre for sikkerhets skyld. Har nemlig tenkt til å bake i helgen :)

Hehe, det er sånn jeg kunne spurt om og... Er ikke akkurat noe husmorevne!! HIHI!!!

Et eggeglass med oppkokt pulverkaffe ja... Ikke kaffepulver!

Og smak på deigen, den er så vannvittig god!!! Jeg og sambo pleier å sloss om å slikke bollen....

Hmmmm... Høres ut som en god kake, minus valium da - hahahaha!!!!!!!

Dagen er litt bedre enn i går:) har besøk av min gode venninne fra studiene i bergen, hun bor jo på sannes ved stavanger så ser henne så sjelden.... Det er så kos:) Hun er så snill og god den jenta. Voven min sov med henne på gjesterommet, så i dag kaller jeg hunden min judas.

Ellers så er det litt jobb i dag, men jeg henger jo her likevel.

Turbo: Jeg lurer på hva du holder på meg med testene????

Du som er sykepleier kan vel bare ta blodprøve å sjekke rett som det er??? HHAHAHAHA:)

Vil ha mai spire: Ja, sender rundt på eposter jeg, du er lagt til på listen:) Du fikk en flott god helg epost nå:) HAHA!! Gi beskjed om du ønsker rudberg også!

Ellers: Jo, moki, hva slags syklus har du fått utdelt???? Den er jo helt på bærtur!!!!! Tok du strek test eller digital???

Annonse

I all verden!! fant denne helt nederst pá siden jo!!!

Jeg har mns! Men hvordan fár dere den privat da?

I dag er en kjempefin dag! er sá glad atte!!! :-)) Skal passe to salukier i tre-4 uker, for en veninne som driver oppdrett i Norge, ogsá fár jeg en vakker liten italiensk mynde tispe tilbake!! jiipppiiiiiiiiiiiiiiiiii....!

Blir Texas her hjemme i de ukene da... det blir 4 unge salukier (mine er 11/2 ár og 7 mnder) og de som kommer er 9 mnder... Og de elsker á löpe og jage hverandre og blir aldri sliten!! hehe- sá ná fár jeg nok á gjöre om jeg ikke hadde det fra för... :-)

hvorfor er set sá stille her i dag...?

Stille det var her idag?? Ingen morsomme historier å komme med??

Noen som vil jobbe for meg i morra kanskje??

Jeg kan fortelle noe gøy :) Venninna mi ble tante her for et par dager siden... De ventet ei lita jente. Og vips så kom det ut en gutt!!! Haha... Det var nok en stor overraskelse for de nybakte foreldrene tenker jeg :)

hei og hopp! i går testet jeg med den digitale til clearblue, ellers har jeg brukt vanlig clearblue og quick response. Tror nok ikke det er testene det er noe med, men kroppen min! Men nå har jeg regnet litt på når jeg kan forvente meg tr om jeg stoler på den positive el-testen som var på dag 32. Da skal tr komme på dag 46....!!! Så jeg får vel se da... Syklus på 46 dager er jo helt vilt!!! Men en el-test kan vel ikke vise feil heller??? Hadde nok bare sen el skal du se... vente,vente...

I`m going nuts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

God morgen Jenter!!!!!!!!!

Hvilken dag er det i dag?? JOOOOOO, det er fredag!!! Joooohoooo!!!!

Jeg er bedt på fest både i dag og lørdag, og hva skjer da??? JO, jeg får vondt i halsen!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaarrrrrg!!!!

Hva skal dere for noe i helgen da? Regner med at dere har like spennende liv som meg, så det er vel MASSE action? hihi!!!

God morrån, god morrån!

Fredag er gøy, det er tako dag i heimen!!! Liker egentlig fredag best; når jeg legger meg da, så kan jeg synke ned under dyna og vite at jeg kan sove så lenge jeg bare vil lørdag!!!!!!!!! Det er den beste følelsen!

Hm helgeplaner, vel jeg skulle egentlig få en venninne/kollega på besøk, men hun har ødelagt ryggen, så dermed fikk vi plutselig helgefri! Må vel til svigers og hente litt ved, kanskje lage den gode sjokoladekaka til Lene og forsøke å rydde litt. Og for ikke å glemme muligheter for BIM chatting kanskje??

Ooohh the exciting life I live hihi!

Håper dere alle får en fantastisk flott dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...