gdni Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Men saken er den at jeg de siste måneder har hatt en litt rar mens.(beklager deteljer)Etter 32 dager kommer en spottelignende blødning(brunagtig)Ikke ordentlig blødning og etter 3-4 dager kommer så mensen skikkelig. Når begynner egentlig mensen da?Vet ikke nå jeg har eggeløsning da..... Litt rart også da:-/ Noen som har opplevd det samme?
Magoo:) Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Anbefaler p det sterkeste å kjøpe EL tester! Syklusen min er ikkje til å stole på, så eg bruker EL tester kver mnd (siden november) Ein mnd måtte eg bruke 8 tester for å finne rett dag med EL - løsning ein anna mnd 2 tester. Ved bruk av slike tester finner du dei beste dagene i syklusen:) TIPS: Bestill billige på internett f.eks babyplan.no, på apoteket er det 3 ganger dobbelt så dyrt..
gdni Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar....kjøpte El tester siste PP,og brukte alle 7 uten positiv resultat,så nå har jeg kjøpt 14:-) LYKKE TIL
Magoo:) Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 ja det trengs en del tester dersom syklusen er ustabil:) det har eg erfart! heheh Lykke til med testing!!
kine 24.12.2007 Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har opplevd omtrent det samme. Spottet i 4 dager, og i dag fikk jeg TR...mye mer smertefult enn vanlig også. Jeg la også inn et innlegg hvor jeg spurte etter når jeg skulle begynne å regne første dag i TR. Da var det ei som svarte første dagen den virkelig starter, mao etter spotting. Det kan stemme også for i dag har det godt 26 dager siden sist gang TR virkelig satte i gang, og det har vært syklusen min i lang lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå