Gå til innhold

Jeg er blitt så slem!

Anbefalte innlegg

Jeg har bare sprayet i 5 dager, men har blitt så "slem". Jeg er så lei meg, for jeg vil bare være snill!!! Vil dette gå over??? I dag sa jeg til mannen min at det er hans feil at jeg må gå gjennom dette. Etterpå begynte jeg å gråte, jeg føler meg helt ute av balanse. Hjelp!!! Det er så vondt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8319589-jeg-er-blitt-s%C3%A5-slem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går over!!! :-)

Jeg er vanligvis temmelig stabil i humøret, men på nesespray (synarela) var jeg rett og slett ikke god. Sur og gretten, og for opp for den minste ting - spesielt ovenfor mannen min. Følte vel at jeg kunne tillate meg litt mer ovf han.

Hadde mye vondt i hodet også, og det blir man jo ikke i bedre humør av.

Men - så snart sprøytingen begynte, var det heldigvis tilbake til normalen igjen.

Uff, ja, jeg la inne ett innlegg her i dag. Jeg også føler meg direkte slem noen ganger. Er utrolig irritabel og sint. Gråter og oppfører meg helt sløkket!

Begynner å stikke nå, og da mente legen at det skulle bli bedre etter 2 - 3 sprøyter :-)

Vi får holde ut. :-)

Det er jo faktisk en liten trøst at jeg ikke er den eneste slemme jenta i landet her :-) Jeg har sagt unnskyld til mannen i kveld, men kunne ikke love at jeg ble noe bedre så lenge jeg sprayer. huff, jeg gruer meg til jeg skal i naturlig overgangsalder når jeg ser hvordan jeg er nå... Da tror jeg mannen min skiller seg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...