Gå til innhold

eg har egentlig time hos legen i morgen, men lurer på om eg skal gå? hva synes dere?

Anbefalte innlegg

eg har vert kvalm og svimmel siden desember, eg har ikke kasta opp, men har litt vondt for å kaste opp. men eg har følt trang til det mange ganger.

det svartner av og til for øyene mine når eg reiser meg opp, og to ganger har eg omtrent besvimt.

eg spiser da veldig mye av utvalgte ting på tross av kvaalmen, men av og til har eg ikke matlyst i det hele.

eg har mens murringer ganske ofte, i gjennom hele syklusen og går veldig ofte på toalettet, å eg trur kansje eg begynner å få en uvi.

eller kan dette komme av hormonelle forstyrelser eller noe slikt?

har hatt mensen som vanlig, og tempen min synker når eg får mensen.

eg tok og en negativ test for et par uker siden, på tross av mensen.

så eg er ikke gravid i alle fall( hadde eg enda vert det)

eg synes det er slitande å ha det slik, men vill ikke gå unødig te legen, vill ikke være hypokonder heller.

og eg har normalt litt lågt blodtrykk, så eg kan vere kvalm og ssvimmel av det, men eg har jo alltid hatt lågt blodtrykk

Fortsetter under...

Klart du skal gå :-) Alt for helsa veit du !

JEg har bestilt meg en time selv, fordi jeg har så masse rare symptomer/tegn som jeg ikke skjønne hvorfor kommer. Er ikke syk og ikke gravid. Har også testet på tross av TR.....

Tempen min synker og - eller hopper og spretter....

MEn magen min er helt rar og "spent / øm. Gleder meg til å få snakket om dette jeg. Klart vi ikke er hypokondere - skal ikke tulle med den rasen.....hehe..

Lykke til :-)

Annonse

tar multivitamin, og tok jerntabletter, men det hjalp ikke de grann. eg sier te legen at eg ikke går på prevansjon, men ikke at eg prøver, vet han har taushetsplikt.

men eg trur eg tar meg en tur.

eg lyver ikke. eg sier at eg ikke går på prevangsjon, og kunne tenkt meg et barn til ja, men eg sier ikke at eg prøver å bli gravid, med temping og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...