Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Ok nå må jeg bar syte litt og syns litt synd på meg selv....har hatt maserier,kynnere,vond rygg mm og bekkenløsning i evigheter føler jeg,men det skjer jo aldri noe mere,lurer snart på hvordan jeg skal orke å føde dette barnet....Noen som føler det samme??? Det er sånn press og trykk over alt at jeg snart ikke orker å spise mat en gang...Skal til legen i morra så håper han kan si meg at det skjer no snart......har prøvd det meste av tips for å komme i gang å....:-( Noen som har hørt om at når det plutselg renner masse melk av puppene at en fødsel da er nærme??? Jeg har hørt det men....rant en del i natt se...
m@rie82 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 hei!! jeg skjønner deg veldig godt!! ikke så godt å ha mye plager, men forhåpentligvis skjer det noe snart da. er det lenge til terminen din? lykke til hos legen i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 termin om 10dager,men har 2cm åpning og var på føden to turer i helgen.....
Joikaboll@ Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Usj... forstår deg så godt. Jeg har hatt god nytte av en skvett rødvin 2 ganger og en te 2 ganger. Husker selvfølgelig ikke hva den teen heter, tenke*tenke* Lykke til! Hilsen besøkende
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hei all sympati fra meg, jeg sitter med samme dritten. Bekkenet er så vondt at jeg må ha hjelp til å kle på meg, komme ut av senga og jeg klarer såvidt å gå. Jeg har bare 2 dager igjen til termin men dagene går så sent at de føles som år. Jeg har luftsmerter men ingen luft, masse vann skvulper sikkert når jeg går og er surere enn lime. Skal på kontroll i dag skal i følge planen vurdere i gangsetting men tror ikke det blir noe av, jeg skal sikkert gå en god stund til, ser ikke ut til at dette vil ta slutt noen gang. Grusomt sliten, bare gråter og kjefter må være grusomt å leve med meg om dagen. Stakkar sambo og doggyen min, godt det ikke er noen små som løper rundt denne gang ( det blir det jo neste gang). Lykke til HI, dagene nå før termin går egentlig ganske fort når man ser tilbake på dem men hver dag føles som en evighet. Vi tok oss en tur ut på min yndlings resturant og spiste et godt måltid og god dessert det gjorde underverker for humøret.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hei!! Takk for svar,ville bare ønske deg lykke til...å ja,du skal være glad du ikke har en liten en som flyr rundt for det er slitsomt nok om man ikke er gravid og"syk" i tillegg. Jeg har en sønn på 19mnd og ja da selvførgelig elsker jeg han over alt på jord,men det er godt han er i barnehagen 3dager i uka og at sambo tar han etter jobben;-) Lykke til,håper nurkene våre kommer snart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå