Gå til innhold

Nytt babytøy i trommel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å vaske opp nytt babytøy så fort permisjonen begynner. Men er det lurt å putte tøyet i tørketrommel etterpå? Vet dere om de krymper?

Klærne er vel små nok som de er......... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - det ville jeg ikke gjort. De krymer litt ved tromling, og ikke alle klærne kan gå i trommel heller.

Men håndklær, kluter, laken etc har jeg tatt i trommel for da blir det fint og mykt..;)

Skrevet

Det har da jeg gjort, men ikke sikkert alt kan tørkes der nei...Men har gjort detjeg da for da blir det så deilig og mykt ;)

Lykkr til ;)

Skrevet

de fleste babyklær tåler jo trommel. har hatt alt som tåler det i trommelen.:)

Skrevet

jeg har også tørket alt av beibiklær som tåler det i tørketrommelen..var ikke noe problem her iallefall. Også blir de jo så mye mykere å gode...

Og jeg har også tørket absolut alt av håndduker, vaskekluter, gulpekluter etc. i tørketrommelen...selv det som det står i vaskeanvisningen at ikke skal tørkes i trommel. Alt er like fint og helt.

Samt sengetøyet har jeg tørket i trommel.

Skrevet

jeg har også hatt det i trommel, sånn som velur, blir ikke serlig pent når en ikke har det i trommel, mykt og godt blir det for babyen og.

Skrevet

Jeg har tørket babyklær i trommel fra jeg fikk førstemann og jeg har ikke merket at klærne her krympet noe særlig, ikke er de ødelagt heller. Men tar bare tøy som tåler det (og det er så og si alt)

I tillegg tromler jeg jo sengetøy og hånkler/kluter. Alt blir mye mykere i trommel og det synes jeg er veldig behagelig, så da går jeg utifra at babyen også synes det er mest behagelig også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...