-Mariposa- Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Han i melkereklamen som heller hele melkeglasset over seg og ser så utrolig skjønn og overrasket ut, dere husker han? Jeg og sambo kom inn på det temaet (ikke spør meg hvordan) og han syntes også den ungen var skjønn:) Så da sa jeg: vil ikke du ha en sånn en da? Og han frika ikke ut! Han bare lo av meg og sa: "vaske opp etter en sånn unge i 5 år? ja, ha ha, hvis du vasker da" (jeg er ikke så veldig ryddig og vaskete av meg). Jeg smilte og sa "ja da" og så hadde vi en artig diskusjon fram og tilbake om hvem som skulle vaske hva. Det tror jeg er den første artige samtalen vi har hatt om temaet (selv om det ikke handlet om NÅR vi skal ha unge). Så nå er jeg glad:) Det gjelder å knuge de små tingene til seg:) Nå skal jeg legge meg, god natt jenter:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Den reklamen hvor det er forskjellige barn/baby for hver av Tine melk?? Den som er litt overivrig med å drikk lett melk..og ender med å søle over hele seg... han er jo bare skjønn da... Sov godt...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå