-Mariposa- Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 I går drev jeg og sambo og snakket om ferie og så drev jeg og leste opp noen svar på fine steder å dra i Portugal som jeg hadde fått på skravlesiden her på BiM. Han hoppet bort i sofaen til meg og ville lese sjøl, men da kjappet jeg meg å trykke bort siden. Jeg har ikke fortalt han om BiM og selv om "vårt" forum er "harmløst" så kan vel tittelen BarniMagen skremme vettet av våre allerede vansklige menn. Så jeg ble unnvikende og rar og ville ikke si hvor jeg hadde funnet den informasjonen. Og da ble han sint. Det skjønner jeg jo, hvis han hadde oppført seg sånn (ikke ville vise hvor han surfet) da ville jeg jo blitt ganske sinna. Så jeg sa etter en stund hva slags side det var og at jeg ikke hadde villet vise ham det eller fortelle om det fordi jeg ikke vil lage noen diskusjon om akkurat dette temaet nå. Vi har det så bra og jeg vil ikke risikere noe mer krangling nå. Men vi endte jo opp med å småkrangle. Han begynte å grine (han er ikke så tøff alltid, men veldig skjønn) og sier han føler at bare skuffer meg og ikke strekker til. Jeg sa ikke så mye, han veit jo alt jeg mener uansett. Det eneste jeg understreket var at jeg IKKE vil gå på pillen i 3 år til, men veit ikke noen annen utvei... Vel, det ble ikke mye søvn på meg i natt (vi slutta å krangle, men ingen av oss fikk sove). I dag har jeg bevisst ikke tatt opp temaet. Han sa unnskyld for at han er så vanskelig og jeg hadde bare lyst til å ha en fin dag. Så vi har ikke snakket om det i dag og dagen har vært kjempefin. Ja ja, en liten oppdatering fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8318435-en-uventet-diskusjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Uff, så synd at det endte opp med en krangel, når du prøvde å finne ut av noe helt annet. Litt koselig at han følte at han skuffer deg og ikke strekker til da, for det stemmer jo på en måte det. Så bra sa han sa unnskyld. Virker som han har skjønt hva dette betyr for deg=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8318435-en-uventet-diskusjon/#findComment-8320047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå