Gå til innhold

reagerer ungene deres når du spiser mye sukker?

Anbefalte innlegg

??

har vært mye kaker, sjokolade og pepsi max (koffein?) her siste 2 dagene. Lurer på om det kan ha sammenheng med en skrikete unge på kvelden?

Har ellers spist ganske sunt siden fødsel, spørs vel om jeg må kutte godisen gitt...

noen erfaringer?

Fortsetter under...

Ja, hun reagerer på sukker med å få luftsmerter om kvelden. Sånn har det vært med de to eldste også. Så her lever vi sunt. Ikke salt, for da bindes jo væska opp i kroppen. Ikke sukker, for da er det timesvis med skriking om kvelden. Dessuten har jeg kutta ned på melkedrikkingen av samme grunn, men siden jeg vanligvis drikker veldig mye melk, så betyr det bare at nå drikke jeg akkurat det jeg skal. Koffein får jeg ikke i meg i det hele tatt. Drakk bare bittelitt kaffe før jeg ble gravid og kutta det helt ut i svangerskapet. Pepsi max og andre light bruser orker jeg ikke smaken på uansett. Enten får det bli sukkerbrus eller ingenting. Så da blir det ingenting :)

er det vanlig at de reagerer på sukker også?Har kuttet ut løk og sterk mat, ellers spiser jeg som før.Drikker heller ikke melk noe særlig,men spiser litt ost i blant.Gutten min har fremdeles mageknip ca en gang om dagen,og gråter når han bæsjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...