høstpiken Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei på dere! Jeg har akkurat fått positiv grav. test (er nå 4 +5 uker). Har vært gravid tidligere, og var da kvalm allerede ved 4 uker. Er ikke noe kvalm nå, men har ømme bryster og mensmurringer i tillegg til pos. test (gjentok i dag, og den var sterkere enn den første testen). I november hadde jeg en tidlig spontanabort og er veldig redd at noe er galt nå. Noen som har erfaringer med forskjellige graviditetssymptomer i forskjellige svangerskap??? Takknemlig for svar.
TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Forrige svangerskap ga meg kvalme og uteblivende mens som første symptom, og det først etter tre mndr. Dette svangerskapet ble oppdaget etter 3 uker, da kjente jeg meg sur og deppa, stikking i symfysen og tissetrengt hele tia, allerede før uteblitt menstruasjon.
ennaH Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har veldig forskjellige tegn nå og forrige svangerskap. Denne gangen har jeg vært MYE kvalmere, MYE slitnere. Jeg klør, og det gjorde jeg ikke forrige gang. Men forrige gang hadde jeg det med å besvime, og det har ikke skjedd ennå i dette svangerskapet (snart halvveis).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå