Gå til innhold

Når situasjonen nå engang er som den er, så er det jo bra at...

Krolla og Theodor

Anbefalte innlegg

vi kan

.. igjen ta oss et glass vin

.. være våkne store deler av dagen

.. ha overskudd igjen - jeg har bakt og bakt og bakt, masse energi

.. ha lyst på sex igjen (for de som mistet lysten)

.. spise brie, salami og alt man har lyst på

.. trygt reise til Thailand om to uker

.. gå på do og klare å "gjøre" noe

.. ha pupper som igjen kan berøres

Så alt er ikke mørkt.. selv om jeg selvfølgelig skulle ønske at jeg måtte ta hensyn til alt beskrevet over.

Håper vi alle får oppleve gleden over små lykkefrø i magen igjen, men til da får vi nyte livet og våre håpefulle pappaer

Positive tanker og klemmer til dere alle sammen

Fortsetter under...

Heia! det tok meg to til tre uker igjen å tenke slik, mista for ca 5 uker siden, men du har så rett!!!

Puppene er ikke som innebygde kviser, og sexlysten er bedre enn noen gang.. hehe.. jeg har vært i en 30 årsdag, ble full å god, og skal i en 25 årsdag til helgen.

Det er som du også sier domt å ikke måtte ta di hensynene, men jeg velger å tro at alt i livet har sin menging.

Vi prøver på ny igjen, og jeg gleder meg!

Lykke til til deg og, å takk for et perferkt innlegg!

Nuss å klæm

Så fint innlegg =) Du har så rett. Har hatt en utskrapning i dag etter en ma, og til helgen skal jeg ta meg en øl:)

Vår tur kommer den:) Lykke til til alle dere andre prøvende, la oss ha det gøy mens vi prøver!!!

Ja, det er sant som du skriver! Skulle jo ønske at det var liv der inne som jeg måtte ta hensyn til, men når det først er slik, så tenker jeg at jeg skal kose meg med rødvin og en god brie til helga:)

Håper jeg snart har ømme pupper igjen;-)

Annonse

Så enig, så enig :)

Har brukt dagene til å se framover og prøve å se det positive i noe som egentlig er trist... Og med litt galgenhumor kan en finne mange lyspunkt.

Håper det gåt bedre dag for dag for alle dere... Jeg kjenner det er littegranne lettere i dag enn i går... :)

Mange føl-dere-bra smil kommer fra meg, så får vi håpe at vi kan bli småkvalme og slitne alle sammen snart igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...