Gå til innhold

5 Uker idag!!! :-)


Miraculix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis!! Jeg kommer etter med mine 5 uker i dag. Føles supert!!! Denne første uka siden vi fant det ut har vært laaaang men hyggelig. Gleder meg SÅNN til jeg er 10-12 uker og kan si det til ALLE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker på torsdag her! :) men nå ligger jeg med influensa... håper ikke det skader den lille, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ikke være bekymret for infulensaen.

Har ligget et par uker med infulensa og gått ned 4 kg+ fått lungebettennelse.

Legen sa de var helt ufarlig for barnet.

Var veldig bekymre selv, men vi får stole på legen.

Jeg er i uke 10 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje27: Takk for svar! Ligger her å bekymrer meg til hjel! Da skal jeg prøve å slappe av og stole på legen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir mye bedre å si at nå er jeg 13 uker på vei f.eks :-) Får håpe de ukene går litt raskere enn denne, hehe, ellers blir det noen laange 9 mnd!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, miraculix! Denne uka har vært laaang!! Men vi blir vel litt mer vant til tanken etter hvert, slik at ukene får mer normal fart igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, antageligvis :-) For hver dag som går, så blir man jo litt sikrere på seg selv og at dtte vil gå bra!! Har vært fryktelig beskymret en stund, men nå skipper jeg bare å lese for mye om alt som kan skje, og heller tenker positivt og at dette vil gå bra. Merker at allerede nå er det lettere:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper over alle innlegg om blødninger og SA og MA og andre ting som (i alle fall foreløpig) ikke har noe med meg å gjøre. Orker ikke å gruble på slikt! Skjer det, så skjer det! Jeg har lest så mange sånne innlegg FØR jeg ble gravid, så jeg vet jo at det kan skje. Jeg blir nesten litt positivt overrasket jeg, hver gang jeg går på do og kan konstantere at "neida, ikke noe mens her i dag heller! Jippi!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme gjør jeg :-) Bedre å være glad nå som alt er bra, og heller ta problemene når og hvis de kommer. Har mistet før, så jeg vet hvor vondt det kan være, og kan ikke spekulere på om jeg kommer til å miste igjen, når det ikke er noe som antyder det enda. Så det blir som du sier; bedre å være glad for hver dag som går smertefritt enn å bruke de på å beskymre seg over hva som KAN skje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...