Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 hei, endelig en "likesinned" hehe =D jeg bor i nordtrøndelag, så skal føde i namsos. da er vi 2 som venter en liten aprilsnarr!! håper du har det bra i svangerskapet, det nærmer seg med stormskritt nå =)
Mjaubeibi! Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jaa - så hyggelig :oD Endelig høygravid...! Nå er neste *fødeklar*, begynner å bli litt lei nå mot slutten med halsbrann og "vondter" både her og der! Men men, trøster meg med at det ikke er lenge igjen nå Jeg kommer fra Bodø, men jeg og kjæresten min valgte nå en gang å bosette oss i Bergen (koselig by ;o) ) så her blir det fødsel på Haukeland sykehus. Vet ikke om det blir gutt eller jente enda, vet du med din mage? Lykke til videre!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 hei!! jeg har vært så heldig at jeg har sluppet unna både oppkast og halsbrann =) men bekkenløsningen har festa greper.. au au.. vet ikke helt kjønnet for ultralyd-damen sa at hun hadde jentefølelse..så siden hun ikke var sikker så.. men jeg tror det blir jente da, er innstilt på det på en måte, mens pappaen tror det blir gutt *hehe* 39 dager igjen nå.. alle sier jo at tiden går så sakte på slutten, jeg mener at nå er jeg på slutten, og tiden flyr avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå