Anette25 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen andre som sliter med å gå ned i vekt.??
~Simelisa & Marina~ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Heisann Anette25... Jeg må si det at jeg har plagdes å gå ned i vekt leeeenge nå...har bare lagt på meg år for år, nå har jeg faktisk ikke lagt på meg og jeg er i min 15'de uke... Jeg er fortsatt 90+ og bare 1,63cm Har to barn fra før og har gått opp mellom hver/eller etter hver fødsel... Har fått en sådan fødselpølse etter 1.mann og det hjalp ikke særlig på at nr. kom med ks og ble skjert akkurat der "pølsa" var/er... Håper de fixer det på neste KS...Men Ja sliter veldig egentlig... Heter selv egentølig Annette og er 25.... MVH
sullan Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 ja har prøvd i sju år,alt som er av kurer dietter osv.. har fått innvilga operasjoen som siste utvei... er ganske fortvila skulle ønske jeg klarte å gå ned uten det..
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Har gått ned 19kg fra september til nå, men nå er det visst full stopp. Vekta vil ikke lenger ned... Er 88.4kg nå og 172cm høy så jeg har fortsatt en 15-16kg som bør av. Er uansett fornøyd med det som har forsvunnet til nå og satser på at det løsner snart igjen. Jeg følger opplegget til www.vektklubb.no. Fungerer fint for meg inntil nå da Trener 5-6 ganger i uka. Trente ingenting før, så her er masse forandret...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vilhababy2008 det er bedre å veie 88 kilo og trene 5-6 ganger i uka enn å veie 50 og aldri trene Jeg er skikkelig misunnelig på deg som finner lysta til å trene så mye. Kjempe bra. Du må jo være i super form. Spiser du nok? Har en veninne som rett og slett spiser for lite og da tviholder kroppen på alt den har
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Det er ikke hver gang jeg har så lyst til å trene, men vet jo at det føles veldig godt etterpå. Så noen ganger presser jeg meg bare til det. Ble lettere etter hvert med så mye trening da. Nå er det kommet så langt at dersom jeg har bestemt meg for å ha en fridag og sitter hjemme og ser på TV eller no så føler jeg at jeg må ta en halvtime-time på ergometersykkelen allikevel. Det er liksom noe som mangler. Skikkelig rart. Har tenkt på det med at jeg kanskje spiser for lite, skal prøve å spise litt mer hver tredje dag. Da tror visst ikke kroppen at den blir "sultet" lenger og setter opp forbrenninga. Skal gi det et par ukers forsøk i alle fall. Uansett er det bare 1.5mnd til all prevensjon forsvinner her nå. De kg som fortsatt er for mye da får bare være der en god stund til.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Om jeg ikke tar helt feil bør du spise ca 2000 kalorier per dag.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Ja det er ikke så lett.... men kan anbefale Grethe Roede som i dag har fått en helt ny meny med masse god mat ;
Anette25 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2007 har tenkt melde meg på neste kurs som går oppi her ja. Har jo litt tid på meg siden vi ikke har fått brev fra st.olav enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå