Gå til innhold

Til de med barna som sitter selv: lar dere de sitte så lenge de vil?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Eller lar dere dem sitte maks fem minutter, for eksempel? Jeg satte Ingrid på rumpa i går kveld på gulvet, og jammen satt hun ikke som en påle der uten støtte! Nå skal hun jo bare sitte, og jeg lar henne sitte ganske lenge jeg. Tenker at jeg ser det på henne om hun blir sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nora har begynt å få noe sittebalanse, men jeg lar henne ikke sitte lenge. Vil heller at hun skal sette seg opp selv, og det er ikke lenge før det skjer heller. Og så vil jeg at hun skal komme seg ut av "sittestillingen" slik at hun selv får variert stillingen - to ønsker på en gang, vi får se om mamman her får det som hun vil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar henne sitte en liten stund, men alt med måte!!

Hun sier selv ifra om det er nok eller kaster seg utover gulvet og ruller om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt med måte er det jeg tenker også.

 

Hehe, ser at "ganske lenge" er et vagt begrep. Med det mener jeg litt over fem minutter... Likevel lenge for jenta vår som normalt aldri skal "sitte stille"!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de bare vipper seg over hvis de blir slitne, eller sutrer litt hvis de ikke har tenkt så langt som at de kan komme seg ut av situasjonen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...