Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Barnets aktivitet,magens str??? Noen som vet? Hvordan kan det være lite fostervann sånn plutselig? Pga lekkasje eller fordi det ikke blir produsert nok? på screeningen ser de jo om der er nok F.vann.. men dette kan altså endres??
TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja, du kan lekke fostervann. Dersom du har mistanke om at du lekker fostervann må du kontakte lege. De finner ut om det er nok fostervann blandt annet ved å ta en ul undersøkelse.
ormeynglet Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Heisan, jeg fikk bekreftet at jeg har litt lite fostervann i dag på sykehuset. Det er etter som jeg har forstått ikke så lett å vite selv men barnets aktivitet blir ofte mindre, sf-målet er litt lite eller du kan lekke fostervann. Jeg dro nedover i går pga lite aktivitet et par dager. Fikk skryt av flere at jeg tok kontakt når jeg merket endring i aktivitet. Både jm og lege sa at dette var veldig viktig og vi skulle IKKE føle at vi var til bry på noen som helst måte. Husk det alle sammen!!!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde lite fostervann uten å merke noen ting. Var på sykehuset pga svangerskapsforg. , da så de det på ul. Jeg hadde hvertfall ingen lekkasje. SF målet var helt på streken, barnets aktivitet endret seg ikke merkbart. Denne gang får jeg ul på slutten (snart håper jeg) for å sjekke om det samme skjer denne gang. Fostervann nivået endrer seg underveis, og kan også øke igjen etter å ha vært lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå