Gå til innhold

Har du barn i Ånnerudtoppen barnehage(Asker)? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har både hatt jenta mi i Ånnerudtoppen barnehage, og jobber selv i den =) Hvis jeg var deg ville jeg apsolutt valgt den barnehage. Hvilken avdeling ønsker du å søke på, stor eller liten??? Styreren er super, veldig imøtekomende. Veldig flinke ansatte, både førskolelærerne og assistenter. Godt miljø. Hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre =)

Så bra at du er her inne da!

Jeg har hørt noe negativt om barnehagen, derfor er jeg litt skeptisk, men hvis du kan garantere at den er bra, så søker jeg he he.

Har en datter som skal begynne på stor avdeling. Er de avdelingene ok?

jeg begynte å jobbe der mai 2005. Jeg har hørt fra styreren og de ansatte at det har vært dårlige forhold noen år tidligere og at barnehagen hadde fått dårlig rykte. Det skjer de fleste nyåpna barnehager, det skal mye til at alt klaffer med engang. Jeg har ikke opplevd barnehagen på den måten i det hele tatt. Vi har kjempe god arbeidsmiljø, motiverte og arbeidsomme medarbeidere, en styrer som er helt fantastisk. For dette barnehageåret fikk vi inn mange søknader ( hadde oss som første prioritet), både nye søknader og overflyttinger fra andre barnehager. Selvfølgelig er det alltid noen som er missfornøyd i alle barnehager, men det er snakk om 1-2 personer og ikke noe mer. Vi har god kontakt med foreldrene og har foreldrene som bidrar med sine ressurser/kompetanse. De store avdelingene er supre!! =) Hjemmesiden vår er : www.annerudtoppen.no Det er bare å ringe og spørre om å komme på en liten titte besøk. Hvert år er det noen som kommer, og de er veldig velkomne =) Vi starter åsså en utegruppe fra august. Du kan lese om det på hjemmesiden vår. Du kan se på halvårsplaner til Maurtua og Bamsebo, det er de store avdelingene våre. Uff nå er jeg skikkelig ute og markedsfører. Hva annet kan jeg gjøre når jeg først er i fødselspermisjon. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...