Gå til innhold

angående mme...


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis det var fersk laget da hun fikk det første gang, kan du sette det i kjøleskapet og varme opp etterpå, ja... men hvis du hadde laget flasken, satt den i kjøleskapet, varmet opp og ga til hu, kan du ikke sette den tilbake i kjøleskapet...

 

hmm.. ble litt krøkkete... håper du skjønner hva jeg prøver å si her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså man kan varme den en gang etter at man har laga den..:) Takk takk...Så da kan man faktisk ta me sæ ferdiblanda mme på trilletur ? å varme den når man skal spise? Men den m oppbevares kaldt hele tia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..

 

den skal oppbevares kjølig, ja... men det er jo ganske kaldt ute, så det burde gå bra å ha den med og varme opp når det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en beholder fra avent i isopor i midten, skinn utenpå og plastikk inni som vi oppbevarer mme i når vi er ute på ting. Den holder mme varm om jeg lager den i det vi skal reise og den holder den kald om jeg tar med mme fra kjøleskapet. Noe jeg gjør. Er usikker på om det er så bra å holde den varm over tid. Denne er jeg veldig fornøyd med. Kjøpte den til nr 1 og brukte den mye da og nå er den igjen flittig i bruk. Bare ett lite tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...