Tess30 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 kan man varme det opp nån tima etterpå vess ungen ikkje spis opp?
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 hvis det var fersk laget da hun fikk det første gang, kan du sette det i kjøleskapet og varme opp etterpå, ja... men hvis du hadde laget flasken, satt den i kjøleskapet, varmet opp og ga til hu, kan du ikke sette den tilbake i kjøleskapet... hmm.. ble litt krøkkete... håper du skjønner hva jeg prøver å si her
Tess30 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 altså man kan varme den en gang etter at man har laga den.. Takk takk...Så da kan man faktisk ta me sæ ferdiblanda mme på trilletur ? å varme den når man skal spise? Men den m oppbevares kaldt hele tia?
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 jepp.. den skal oppbevares kjølig, ja... men det er jo ganske kaldt ute, så det burde gå bra å ha den med og varme opp når det trengs
januar mamma 2011 Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Vi har en beholder fra avent i isopor i midten, skinn utenpå og plastikk inni som vi oppbevarer mme i når vi er ute på ting. Den holder mme varm om jeg lager den i det vi skal reise og den holder den kald om jeg tar med mme fra kjøleskapet. Noe jeg gjør. Er usikker på om det er så bra å holde den varm over tid. Denne er jeg veldig fornøyd med. Kjøpte den til nr 1 og brukte den mye da og nå er den igjen flittig i bruk. Bare ett lite tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå