Gå til innhold

Nå prøver jeg sove-lenger-rådene deres...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

... Hun sovnet 20.15, mot 20.30/21 vanligvis. Jeg begynner smått, tar et kvarter tidligere om gangen. Spennende å se om det hjelper.

 

Jeg vil sove lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal krysse fingrene for deg, håper virkelig det hjelper! :o)

Er godt å få sove litt om morgenen... Karsten legger seg jo 18, men det er så vanskelig å komme seg i seng om kvelden. Så klokka blir ofte mot 24 før jeg klarer å krype til køys... :o/ Godt jeg har en fantastisk mann som står opp med Karsten mange morgener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg sover så lett nå, og jeg er nødvendig når hun skal ha morgenpupp, og det har alltid vært sånn at hvis jeg våkner i fem-seks-tida, klarer jeg ikke å sove på dagen, uansett hvor trøtt jeg er... Det er slitsomt. Ellers er jeg en morgenfugl,og har ikke noe i mot å stå opp klokka seks, men tidligere enn det begynner å bli hardt når det skjer hver eneste dag..

 

Heldig du er da, med mannen din som står opp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også våkne pga morgenpuppen i 06-tiden, men siden jeg er våken en drøss ganger på natten også er jeg stuptrøtt og sovner igjen. Mellom 07 og 0730 blir Karsten trøtt igjen og da kommer han opp i min seng, får pupp der og så sover vi videre sammen... Må være våken en halvtimes tid da for å amme og roe gutten, men sovner ganske greit igjen da også! Heldigvis!! Ellers hadde det blitt bare 5-6 timer søvn avbrutt av 2-3 amminger pr natt på meg! :o)

 

Mannen min er glad i å sove lenge, egentlig. Men siden Karsten legger seg så tidlig, så synes han at det er greit å stå opp med ham. Da får han litt mer tid med gutten. Når mannen kommer fra jobb er det ofte midt i Karstens sutre-fordi-jeg-vil-legge-meg tid, så det er fint for ham å få litt kvalitetstid med sønnen og! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...