Gå til innhold

hvilken sportsvogn kan dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha 3 hjuling. Den skal ligge i bilen, så minst mulig er best sammenlagt. Må kunne legge den ned, slik at den lille kan sove i den. Litt greit at den har litt sore hjul, slik den tåler litt.

noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat bestilt og fått en easywalker sky. full liggestilling. veier kun 9 kg. har gutten min i en voksi aktiv oppi der. har bare trilla et par turer med den. men den er super!! fantastisk å trille rett og slett!!

Skrevet

Vi er fornøyde med OTH, men den tar litt plass sammenslått, lang men flat.

Skrevet

Uten tvil TFK TWINNER TWIST!! Den har regulerbart fotbrett,noe jeg syns er viktig.Ser ikke noe godt ut å ligge med beina nedover.

Skrevet

Hartan Skater S har alt det vi var ute etter i hvertfall. Kan anbefale den på det sterkeste, vi hadde Hartan skater til forrige barn også, og har også prøvd Quinny 3XL comfort i mellomtiden, men har altså gått tilbake til Hartan for den er stabil og god, lett å kjøre og den vipper ikke. Den har punkteringsfrie dekk så man kan kjøre trygt overalt. VI har brukt vår vogn i all slags føre, og på alle slags typer vei.

Hilsen fra

snart tobarnsmor

Skrevet

Kopierer fra et annet innlegg:

Det har stått mellom de to vognene for meg også nå som jeg snart skal bytte ut kombivogna.

Jeg har bestemt meg for TFK av følgene grunner;

-mere liggestilling

-mindre sammenlagt

-syns vogna virker både større og mye lunere enn OTH.

-integrert myggnetting i kalesjen som kan byttes ut med stormtrekket på vinterstid så det ikke fyker,snør og blåser rett inn på barnet

-regulerbart fotbrett

GompaGuri

[svar på dette innlegget]

Sv: OTH vs TFK ??? NYTT 22:48 19.02.2007

Og i tillegg har TFK håndbrems! Og det er jo kjempekjekt;-)

GompaGuri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...