nybakt_mamma Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 får man kjøpt vognpose som passer til 3-hjulinger uansett merke. da tenker jeg til sportsdelen. ?????????
mammmamia ** Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja! De fleste vognposer passer trehjulinger, f.eks. Odenwalder, Ticket To Heaven, OTH Buggymummy og voksiposen (men denne blir litt klumpete da) for å nevne noen..!
It's all about me Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Voksi'n blir klumpete??? Jeg bruker da Voksi'n i TFK vogna mi hver dag og den er da langt ifra klumpete. Vil heller kalle den genial, er så grei å knyte rundt lillegutt akkuart som det må pass best den dagen.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 jeg har nettopp kjøpt en easywalker sky og har en voksi aktiv. altså den største fra 0-6 år. har bare trillet noen få turer med posen i. men den er helt perfekt oppi! passer helt fint!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Vi bruker odenwalder lammy xl dunpose i vår oth, passer fint.
mammmamia ** Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Mente ikke at selve posen blir klumpete, men nederst synes jeg den blir litt firkantet og ser litt klumpete ut... Er kjempefornøyd med voksiposen vår, elsker posen, men synes den passer bedre i andre vogner enn min OTH :-) Men bruker den allikevel altså, særlig når det er skikkelig kaldt - da finner du ikke bedre pose! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå