TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen som har erfaring med Simo Duo her? Eller hørt noen "rykter" om den??
Murmeline Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 bra vogn, bredere plass til baby enn i kombien. Venninnen min har den. Men med en marsbaby bruker du nok sportsvognen innen neste vinter, så sånn sett trenger du nok ikke mer plass enn kombien.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ville heller hatt duo'en enn kombi siden bagen er større og fordi vogna veier ca 5 kg mindre!
TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Ja, bor i nord-norge hvor det ennå er sprengkaldt i mai, så jeg ville ha en stor vogn som babyen kunne bruke voksipose i. Men takker dere begge for svar!
Bægge dætern Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 bor i et kaldt høl midt i landet, babyen ble født i feb i fjor og jeg er så glad for at det fremdeles er plass til ungen og voksiposen i baggen vår )
Løven83 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 jeg er kjempe fornøyd med min simo duo! Kjøpte den på grunn av den store bagen, som jeg fikk bruke hele vinteren, mitt lille gull ble født i juni da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå