mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Sist jeg var på ul veide nurkeline 2,6 kg i uke 32... Lurer på om det kanskje kan være en ide med en ny vekstestimering? Hva tenker dere? kan jo risikere å få en rimelig stor jente... syntes det ville vært litt greit å fått vite det på forhånd?!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Du kan jo diskutere det med leg/jordmor som du går til kontroll hos, rundt uke 36 pleier de (i følge legen min) å ta ekstra ul dersom de mistenker stor baby. Jeg hadde høyt sf mål 38 i uke 36 og har vurdering av i gangsetting 2dager før termin pga stor baby og begynnende sv.forgiftning samt grusom bekkenløsning heldige meg Det er veldig greit å vite på forhånd. hvis babyen er stor, det synes i hvertfall jeg. Hvis ikke du ikke får henvisning så kan du jo lyve litt og si at du synes det er lite liv og få en sjekk på føden. Det er litt slemt men hvis du er bekymret for at jenta er stor så skal de jo sjekke. Lykke til!! Ps ikke kjøp tøy i str 50 2,6 kg i uke 32 er ikke lite, min var like stor da og er nå ca 4 kg (2 dager til termin, skal ha ny måling i morgen)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Skal til jm om en uke, er jo da i uke 36. Tror jeg går for det. Hørt de ofte regner feil og sånt og, så en dobbel sjekk ville jo i grunn bare bekreftet/avkreftet vekten. Har lagt høyt med sf mål hele tiden, stort sett hatt sf mål som har vært likens med hvilken uke jeg har vært . (uke 34 = Sf 34) Jepp du er definitivt inne på noe mtp kleskjøp Har stor mage, vet det kan være pga mye fostervann og, noe jeg fikk beskjed om at jeg hadde tidligere, men tror nok det er strl på jenta som og spiller inn her Takk takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå