LINDA*** Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hvor er bruksområdet, og hvor lenge skal man bruke det?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har brukt dem til å svøpe småen i de de to første mnd. Nå bruker jeg dem sammen med dynen i vognen eller i sengen hvis det er veldig kaldt. Ellers er de veldig fin å bruke i stedet for dyne i vognen om sommeren når det er veldig varmt. (har disse helseteppene av bomull) Bruker de gjerne i et par år.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Tja:) -På helsestasjonen når småen er naken. -Til å ha småen på når han ligger i lekegrinda. -Over ham når han sover på sofaen sammen med meg. -Rundt ham under dyna når det er kaldt Over ham når vi kjører bil.... kommer ikke på no mer i farta.
Crazy mama Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har to tepper i ull fra Nøstebarn. Ett til hvert barn. Babyteppet til 3 mnd jenta bruker jeg til: * tulle henne inn i om natten, lunt og godt til henne. * det samme når hun ligger på sofaen, i lekegrinden, i vognen osv. * har det godt rundt henne når vi kjører i bil. * godt å ligge på når hun ligger under babygymmen Ser veldig godt at hun trives å ha teppet sitt rundt/over seg. Er hun urolig, kan jeg legge teppet over henne og hun roer seg. Til halvannetåringen min har jeg ett ull juniorteppe: * tar det over henne og meg når vi feks skal kose oss med en bok om kvelden for å roe dagen. Hun liker også å ha det over seg når hun sitter i stolen sin og ser barne tv. * uunnværlig i bilen på kalde dager i bilen, feks ved kjøring til barnehagen. * og godt å ha med i vognen. * og i sengen Så gode tepper til god nytte!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har ett i senga, ett som han har over seg i gulvet om det er kaldt og ett i bilstolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå