Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Det sies jo at helsekortet skal tas med hver gang en går ut døra. Men er dere flinke til å gjøre dette? Jeg er ikke så flink til det, selv om jeg nok burde nå når det ikke er så altfor lenge til termin.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Nei, jeg er ikke det... Det ligger her hjemme, men jeg vil nok ta det med mer når det nærmer seg termin tenker jeg.
ValentinesBaby Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har den i veska hele tiden. Og jeg går ikke ut døra uten veske, så jeg har min alltid med:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Eh nei...Tanken har ikke slått meg en gang... Er i 35.uke nå. kanskje jeg burde ta det med men...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 er i uke 36+2, hvis jeg bare skal på butikken eller levere datteren i parken (tar 20 mintil sammen)9 da tar jeg det ikke med, men hvis jeg skal noe annet enn det så har jeg det med.
Silker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Oi, det har jeg ikke tenkt på å ta med meg engang jeg! Men sikkert lurt ja!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 har alle papirene mine i en plastmappe i veska mi så jeg har dem alltid med meg :-)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Har det ikke med. Regner med at jeg får tid til å dra hjemom for å hente det. Ei jordmor sa til meg nettopp at dersom vannet gikk, så skulle jeg inn til kontroll, men jeg hadde tid til å dra hjemom for å hente tingene mine. (Hmmm... kanskje på tide å tenke på å pakke den baggen nå som det er 19 dager igjen til termin?)
2blånisser Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Har den i pengboka, og den er som oftest med overalt..
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har den i veska og har alltid med veska når jeg forlater huset. Så dermed har helsekortet vært med hver gang jeg har vært utenfor huset, helt siden en venninne fortalte at jeg ALLTID skulle ha det med meg. Like greit det i tilfelle noe skulle skje... )
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Har ikkje tenkt på at ein bør det men er jo sikkert ikkje så dumt...
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Fikk dere ikke beskjed av legen om å alltid ha det med? Spesielt før du ble så gravid at det syntes var det viktig, sånn at hvis det skjedde deg noe skulle de rundt skjønne at du var gravid... Jeg har det alltid med meg, det ligger i veska, og den har jeg med meg overalt. Hadde det første gang jeg var gravid også..
ks23 med William og Lucas Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 ja, hatt det med hele tiden jeg..Greit i tilfelle det skulle skje noe da.... Trukke de heller blir så veldig fornøyde på føden om du ikke har det med dit heller... ;( SÅ prøv og bli flinkere, så slipper kansje samboern og kjøre en unødvendig tur også
rampen_ Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 oii.. så langt har jeg ikke tenkt en gang... men må vel begynne med det snart.. er 31+6 i dag da.. så er jo en tid igjen enda:-)
*~**vips**~* Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har ikke hatt det med meg før de siste tre dagene, og jeg har termin i morra..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Den siste uken nå har jeg gjort det,har 3 dager til termin så det var vel på tide at jeg begynte med det. Fikk så kjeft 1 gang jeg var hos jordmor at jeg ikke gikk med det konstant i veska:)
Fjerdemann på vei Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 Jeg burde kanskje være flink til å gjøre det, ettersom jeg har to dager til termin, men det er så tungvindt å få med seg. Hvorfor kunne de ikke lage de så de ble litt mindre, og mer håndterlige å ha med i veska?? Det ligger allti bare på kommoden hjemme, og det er jeg redd det kommer til å gjøre til vi drar til sykehuset også. (Som for tiden ser ut som kommer til å bli noen uker til ... )
Blåbærlyng Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har alltid hatt det med meg. Hatt det i ei plastlomme i veska da, så det har ikke vært noe jeg har tenkt på hele tiden siden jeg alltid har med meg veska. Men det kan jo være greit om jeg kanskje skulle komme utfor en ulykke i trafikken eller noe sånt, så eventuelle ambulansefolk er opplyst om min helsesituasjon. Blodtypen min står også på et ark som ligger i plastlomma. Det kunne jo være at jeg ikke skulle ha bestemte typer medisiner også, så litt greit at de som evt måtte lure kan finne ut av det. Nå er det jo innlysende at jeg er gravid, i 34.uke, men tidligere har det også være betryggende å ha det tilgjengelig for å vise at jeg er gravid.
Hanne-mor Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 Mitt ligger i en plastlomme i veska mi, og har så og si alltid veska med meg når jeg går ut av huset. Bortsett fra når jeg går på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå