Trulte76 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Vi bor i et gammelt hus, lurer bare på om det spøker her.. Føler igrunn ikke noe nærvær, men synes likssom jeg hører noe oppe når jeg sitter nede.. Så hadde jeg en annen liten merkelig opplevelse.. Så jeg lurte på om noen kunne se noe? 170676 er jeg født..visst det hjelper
Winterlady Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hmm..creepy ja. Er ikke synsk eller noe, men fikk bare en følelse av at det var noe med kjøkkenskuffer eller andre skuffer når jeg leste innlegget ditt. Stemmer det..?
Trulte76 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 nei ikke helt, men jeg jeg holdt borti en stol på kjøkkenetog den gle så fint på plass inn til bordet (da står den på et teppe) var bare noen cm, men likevel..jeg dro den ut å prøvde igjenn, men da gled den ikke så fint inn Så jeg følte noen gjorde det for meg.. Men jeg har ingen ekkel følelse her, så visst det er noe her..så er det iallefall helt noe skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå