Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei. Er det noen av dere som har hatt veldig vondt nederst i magen/underlivet etter dere satte inn spiralen? Jeg har hatt det noen ganger, og lurer på om det kommer av spiralen eller noe annet.. Det er vondt å gå på do, le, gå oppreist.. Noen som vet hva??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har kobberspiral (4 mnd), og opplever en masse murringer i mage og rygg, nesten daglig. Det er til å leve med, og jeg har så langt holdt meg unna smertestillende. Men det virker kanskje ikke sånn som du har det? Dersom du opplever det "akutt" vondt, og du har fått det etter at spiralen ble satt inn, bør du sjekke med legen om den sitter riktig på plass.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har ikke noe som helst vondt, merker den ikke en gang og jeg har hormonsp. Det kan jo hende at den sitter feil eller er på vei ut. Du burde dra til legen din å få sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 hei jeg har hormonspiral. og ja jeg har vondt nede i magen av og til.. har hatt den snart i 1 år, men har ikke blitt noe bedre, så jeg vurderer å fjerne min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå