Gå til innhold

Må en tur på legvakta jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så sinnsykt vondt i magen...kan være den influensa'n som gjør det, men greit å sjekke det. Sitter og griner her...så vondt gjør det....Det har sikkert holdt på 2 timer nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo gått dra til legevakta da, det skader jo ikke??!!! etter som du har så mye smerter....

Skrevet

lykke til da....

håper det ikke er noe annet enn evt influensa...

stor klem

Skrevet

uff da, hørtes ikke bra ut.. Kanskje influensa i mellomgulvet eller noe? det hadde visst jeg for noe år tilbake, ikke spes behagelig nei..

Masse lykke til..

*Trøsteklemmer*

Skrevet

uff da... Får håpe det ikke er blindtarmen da! Ta en tur til legen å få sjekket det ut du.... Lykke til!

Skrevet

Nei, men, emblamamma da! Det høres ikke godt ut i det hele tatt! Syns det høres fornuftig ut å få sjekket det så fort som mulig, hvis det er så ille!

Mange mange mange klemmer!!!

Skrevet

Uff da...

Det hørtes ikke noe deilig ut..

Ta en tur på legevakta du,der finner de nok hvertfall ut av det...

Håper du snart blir bedre!!!!

"god bedring"-klem fra

Skrevet

det der har jeg og opplevd, men da konstaterte legen at det var el....aldri hatt så vondt siden...krøket meg bare, klarte ikke å strekke meg ut eller noe, sambo måtte bære meg til legevakten omtrent...

håpe det ikke er noe alvorlig...

klemme

Skrevet

Hvordan går det med deg, har du vært på legevakten? Håper du er på bedringens vei snart :o)

Skrevet

Jeg ringte også legevakten engang pga sterke smerter i magen.. Var også faktisk EL, som skulle i gang etter mange år på p piller...

Skrevet

Vi venter i spenning på å høre fra deg

Skrevet

Håper det går bra med deg, vennen! Tenker på deg!

*trøsteklem*

Skrevet

Dytter på denne - hvordan har det gått??

Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper det ikke var noe veldig alvorlig.

Stakkars liten!!! Trøsteklem herifra også

Skrevet

opp igjen

*bekymret nå*

Skrevet

Hei alle sammen :o) Så koselig at dere tenker på meg. Nå er jeg hjemme igjen! Jeg kom meg til legevakta, tok blodprøve som viste at jeg hadde crp på 99 (normalen er visst under 10 eller noe sånt?)....så jeg ble direkte innlagt på Aker sykehus. Når jeg kom dit var crp på over 100.... de tok masse prøver, men fant ikke ut noe. Fikk ligge der over natta til obsersvasjon (hadde skikkelig med smerter så jeg fikk en innsovningspille for natten). Jeg begynte jo med influensa om fredagen, så det kan ha vært den som har laga et helvete for kroppen. Fikk i alle fall mye intravenøst. Crp lå på 70 idag så da ble jeg skrevet ut. Formen er bedre men fortsatt uggen. Hvis smertene kommer tilbake skal vi dra direkte til sykehuset og ikke til legevakta. Har klart å få i meg mat idag så det er jo et godt tegn.

Klem til alle dere som har tenkt på meg :o)

Skrevet

Kjære vennen min!

jeg så ikke innlegge ditt før nå jeg.....viste ikke at du hadde reist på legevakta i går :(

håper formen din er bedre nå og at du ikke har så veldig vondt i magen..

stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...