Pia! Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei. Jeg lurer på en ting ang spotting e.l. Fikk blødninger ca ei uke før jeg egentlig skulle ha tanta på besøk. (bruker å være ganske presis ellers) Blødde litt av og på i ca 3-4 dager. Ikke så mye, men en ganske brun farge. Kan dette være spotting, eller bare mensen som har kommet tidlig eller noe annet? Jeg blir snart sprø av alt dette, har vel snart all salgs symptomer - hehe;) Er det rart vi (eller iallefall jeg) av og til kan virke litt ustabile... Hvordan skal det bli når jeg faktisk blir gravid, hehe;)
Lille Trille* Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hvis det var ei uke før IKM, var det kanskje ca ei uke etter el, og da kan det jo være festeblødning. Men jeg trodde den bare skulle vare i en dag eller to. Du får vente å se om mensen kommer (det virket ikke som det var mensen - blødde du ikke veldig lite?), og eventuelt ta en test etter hvert. Lykke til!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Har du nylig sluttet med piller? Da kan man jo få litt "uregelementerte" blødninger ;o) Men jeg tenkte også litt på festeblødning selv om det ikke er så vanlig, mtp tidspunktet, selv om det kanskje også var litt lenge (kommer vel an på mengde også, har aldri opplevd så aner ikke egentlig). Blir spennende å se om ei ukes tid - regner med du kommer jublende inn her da :oD
Pia! Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Takk for svar!! Slutta med p-piller for 6 mnd siden. Tørr nesten ikke tenke på at d kan være festeblødninger... Får vel bare vente og se. Satser på jubel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå