Gå til innhold

ER DET FOR TIDLIG Å TESTE 7 DAGER FØR VENTET TR???

Anbefalte innlegg

Hei

Her kommer nok et nytt innlegg fra meg :)

Jeg hadde EL 15 februar og hatt vondt i venstre eggestokk siden samt at brystene verker (de er vonde på formiddagen og bra på ettermiddagen). Er det for tidlig å teste nå venter ikke TR før 27 februar.

Fortsetter under...

Hvis jeg har forstått riktig så begynner ikke kroppen å produsere hcg før etter egget har festet seg. Dette skjer vel ca ei uke etter EL, så da er det vel i ditt tilfelle ikke produsert så mye hcg enda.

Fra babyverden.no:

UKE 3 - Du går kanskje og venter spent på å ta en graviditetstest, men den måler mengden av hormonet hCG, som først sendes ut som et signal inn i morens kropp ut når blastocysten har festet seg i livmoren. Dette skjer helt mot slutten av denne uken, etter at blastocysten har kvittet seg med kapselen og har funnet et bra sted for implantasjone

Hehehe jeg vet det :) men jeg måtte bare prøve om de virker hehehhehe

Mannen min sier at han skal gjemme de testene for meg siden jeg ikke kan ha tester hjemme. Synes det er spennende å teste jeg og spesielt siden jeg har vondt i venstre eggestokk helt siden EL og brystene verker i intervaller (hhehe går over til trening nå). Brystene mine er vonde på formiddagen og litt vonde på ettermiddagen. Helt anerledes enn de pleier å være før PMS.

Jeg er kanskje for opptimistisk men det er alltid lov å håpe

Annonse

Forstår deg godt. Jeg gikk selv og gledet meg til jeg skulle teste, men så begynte jeg å spotte fire dager i forveien og mistet helt piffen. Synes det var litt dumt at jeg gikk glipp av den spenningen :o(....men jeg slapp jo neg test da.

Synes jeg spotter nå helt siden lørdag/søndag selv om TR er ikke ventet før 27. Eller det er like symptomer som da jeg venter mensen.

Ikke vet jeg, har aldri vært gravid før :)

Har ikke hatt noe blødninger men trusa mi er konstant våt (beklager detaljer) og må skifte dem 3 ganger om dagen. Skulle nesten tro jeg tisser på meg. Jeg pleier å ha det sånt 2-3 dager før mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...