Gå til innhold

Endelig bekreftelse på liv i magen! ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så kjekt å hørra! Det er alltid en god nyhet! Man føler seg 10kg lettere etter en slik bekreftelse!

Når skal du på den store UL'en da? Vil du vite kjønnet da?

Jeg skal på den store UL'en 12.mars! Gleder meg enormt! Veldig spent på om det blir en gutt eller ei jenta! :)

Hvordan er formen din ellers da? Jeg sliter fortsatt med kvalmen som aldri går vekk, utrolig plagsomt, men men...

Kjekt å hørra at det går bra med deg! Har du forresten fortalt det til familien nå?

Deilig å få en bekreftelse på liv i magen..

Sist jeg fikk høre fosterlyden var 14. februar. Inatt kjente jeg at jeg lå på noe når jeg lå på magen. Det betyr vel at magen vokser det vel...

Jeg skal på ul 5. mars. Gleder meg masse til det. Vi er nå litt uenige om vi vil vite kjønnet. Jeg vil ikke vite. Samboer sier at det kan være kjekt å vite... Men jeg greier nok å overtale han til å ikke få greie på det.. hehe..

Lykke til videre i svangerskapet.

Sykehuset hadde ikke fått henvendelsen fra legen min, så jordmor måtte ordne opp...... så nå venter jeg på UL time i posten ;)

Jeg vil vite kjønnet! ;) Jeg klarer ikke vente lenger med å få vite om det blir gutt eller jente. Magefølelsen min sier jente, men det er kanskje fordi jeg håper litt på en gutt.

Er ikke så mye kvalm lenger..... bare enkelte dager. Men brekker meg vanvittig mye.... og det er nesten like ille. Brekker meg av vonde lukter, gode lukter, vanlige lukter....... etc.

HAr fortalt det til de fleste i familien nå..... og har fått mye uventet støtte fra søstrene mine. Har også fortalt det til noen venner og de ble kjempeglade! ;)

Takk for svar og støtte, Petra! ;)

Nå gleder jeg meg masse til UL, og få se det lille nurket.

å, så deilig å høre hjertelyden! :) fikk høre selv for en uke siden, det var virkelig en lettelse!! =)

Ser du er fra Haugesund? Det er jeg også, og sykehuset hadde heller ikke fått hendvendelsen fra min lege, slik at hun måtte også sende på ny! Har hørt om flere også, så tror det har vært noe tull der.. Men godt det ordner seg :)

Lykke til videre =)

Ååå jeg kunne ikke vært mer enig. Det er en ubeskrivelig følelse å se det bitte lille hjerte d-d-dunke! Vi så det på min første ultralyd da jeg var bare 5+5 på vei. Kom en tåre i øyekroken da. Og neste gang i 10 uke var jo bebisen den akrobaten:) Helt utrolig. Venninner som tidligere har vært gravid sier at gleden har knapt begynt...det tror jeg på!

Annonse

Hei Lille Mille!

Er du også fra Haugesund? Så kjekt da ;)

Jordmora mi var ganske oppgitt over legekontoret jeg tilhører. Det var ikke første gang det var noe tull der. Jeg har bestemt meg for å bare gå til jordmor fremover..... litt mer stabilt der, og jeg slipper alle de forskjellige vikarlegene!

Er fra haugesund jeg også ja =) er vår første, og vi gleder oss noe enormt til august! jeg har enda ikke vært hos jordmor, kun 2 ganger hos lege. Er veldig fornøyd med min lege, men hun mente at jeg som første gangs gravid burde gå til jordmor også. Skal bestille time, er bare ikke kommet så langt enda =) Hvor går du til jordmor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...