Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har svart vogn og rød vognpose. Nå lurer jeg på å kjøpe en brun stelleveske.. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 det spørsj jo helt hva slags farge det er på ungen....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Sorry, hahahaha... Egetlig var jo den litt drøy, men utrolig humor å skrive noe sånt da! Ja, jeg synes du kan ha brun stelleveske!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 hehe, det går helt fint! :-D Var kanskje litt dumt spørsmål. Men sliter så med å bestemme meg for ting nå for tida. Tenk at noe så enkelt som fargen på stelleveska skal være så forbaska vanskelig å bestemme seg for...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 tror nok det skal gå bra ta en mørk brun en da
-Amelie- Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jepp, synes egentig brunt og rødt er litt tøft sammen, jeg! Og tro meg, jeg sliter også med å bestemme meg for tiden... Med å velge vogn, da. Blir litt gal.
It's all about me Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Ja brunt og rødt er fint sammen, men synes ikke brunt og svart er like fint sammen. Så jeg blir nok den første her til å si at jeg hadde ikke kjøpt stellebagen i brunt, hadde holdt meg til svart eller rødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå