Gå til innhold

lar dere babyene deres se på tven?


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

Jeg setter noen ganger sønnen min på 11 uker forran tven, i vippestolen sin.. Han er så fasinert av lyden og fargene som kommer fra tven, så han kan sitte å følge med opptil 1 time! han sitter stille og rolig og ser med store øyne på det som skjer..

 

gjør dere det samme? må innrømme at jeg synes det er deilig å slippe å underholde han hele tiden, men har litt dårlig samvittighet på en måte... hadde vært mye bedre om det var babygymmen han var fasinert av...

 

hva synes dere egentlig om dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det samme selv. Spesielt hvis jeg har mye som må gjøres. Jeg liker det ikke, men jeg kan jo ikke underholde henne hvert minutt hun er våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho e veldi fasinert av tven, men sett ikkje ho foran førr å se nei...Trur ikje det e så bra førr øyan demmes å se på tven så lenge,men vet ikkje om det e rikti..

Men lilletøtta mi like babygymmen så godt, kan ligge der i timesvis å leke..Deili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger marcus foran tven innimellom. Kjempefasinert! Men tror pappaen synes det er mest morro når han ser på rally og bilreklamer og sånn:)

Har ikke kjøpt babygym enda. men skal gjøre det. Og kommer da til å legge han på den istedenfor tven.

 

Unntatt når det er rally;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

legger han ikke bevisst foran tv'n, men har lagd merke til at han elsker å se på den, ja :P

 

og de tv'ne i dag er mye bedre enn for noen år siden, så tviler på at det er dårlig for øyne lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke Amalie foran tven bevist, men hvis hun ligger i sofaen, ligger hun å ser på tven.. særlig når det er fotball.. kanskje ikke så rart når foreldra er fotball idioter..hehe... er nok fordi det er mye lyd og farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora vender fort hodet mot tven hvis den står på og hun sitter i vippestolen sin. Noen ganger kan det skje at hun sitter å ser den veien dersom jeg holder på med noe annet men jeg prøver at det ikke blir så ofte. Men... jeg har ikke tid til å underholder henne hele tiden når hun er våken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter som regel Jonatan foran baby-gymmen jeg. Men står tv'n på så er han mer opptatt av den en å leke. Storesøster var å veldig fasinert av tv'n da hu var lita. Rart med det med alle fargene og lydene som finnes der. Så det er en god "barnevakt" når mor må gjøre noe eller rett og slett få tid til å sitte ned i freden og spise litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...