Sanna&Simen Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Og den inneholdt hvite stafylokokker. Så nå må jeg gå på pencilin. Men greit at de fant ut av det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Da vet du jo også at det var en infeksjon og ikke "slutten på melken". Det hadde vel uansett vært litt rart om det var bare en stråle som skulle avvennes. Så godt at du har fått svar! Er det bedre med Simen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2007 Simen er desverre litt verre... Så må nok avlyse Osloturen:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 20. februar 2007 #4 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, nå vet du iallefall at du blir god igjen. Kan du fortsatt amme når du tar penicillin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja det skulle visst ikke være noe problem. Får Weifapenin. Starter imorra da. Legen ringte nå nettopp. Skikkelig service:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 Du kan fint amme på Weifapenin! Klart du fortjener god service!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 20. februar 2007 #7 Del Skrevet 20. februar 2007 Det var jo fint å få ett svar, da. Syntes det var skikkelig god service av legen din, tviler på om min hadde ytt den samme servicen... Kjedelig å måtte gå på antibiotika, men nå vet du hva det skyldes og vips så er du frisk igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 20. februar 2007 #8 Del Skrevet 20. februar 2007 Selv om det ikke er noe koselig, er det jo bra at det blir oppdaget og blir behadlet! Bra at det ikke var avvenningsmelk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå