Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei hei jenter Lurer på hvor fort det gikk fra riene startet til babyen kom? Når riene kom ble de fort jevne og sterke?
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Først fikk jeg diare. En time senere begynnte riene. Det hele startet kl 12.00 og jenta mi var ute kl 14.15. De tok seg gradvis opp! Det var førstefødte, min mor brukte 30 timer på meg. Jeg er lik min farmor i kroppen, noe jeg ikke tok høyde for da jeg gruet meg til en 30 timers fødsel.. ;-)
mor til 4 i mars Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 eg har vaknet med rier og etter ein time har fødslene vert overstått og siden vi harn 45 min kjøring så har vi hatt det rimeligt hektiskt ja . skal derfor settes i gang på sykehus to uker før for å rekke sjukehuset, gjorde det sist gang og da tok det under tre timer
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 eg er førstegangs og gikk 5 dager over termin. Ble strippet kl 14 torsdag 15 feb og riene starte kl 15 ,bare 1 time etterpå. De begynte på 4 min mellomrom og 3 timer etterpå var gojenta født. Det var såvidt vi rakk sykehuset,ankom sykehuset kl 1753 og kl 18.03 var eg stolt mamma til Britt Elisabeth.Intenst ,og neste gang reiser vi til sykehuset litt fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå